Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@12:53:15 GMT

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۰۰۸۹

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

خبرگزاری آریا - بررسی جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار نشان می‌دهد قیمت سکه تمام بهار طرح جدید امروز نسبت به روز گذشته اندکی افزایش داشت همچنین در جریان معاملات امروز بازار ارز هم نرخ فروش دلار و یورو ثابت مانده اما نرخ خرید این دو نوع ارز از مردم با 300 تومان کاهش مواجه شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، براساس اعلام اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه‌شنبه) به 10 میلیون و 850 هزار تومان رسیده که نسبت به روز گذشته افزایش 70 هزار تومانی را تجربه کرد و هر گرم طلای 18 عیار نیز یک میلیون و 6073 تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل 10 میلیون تومان بدون تغییر نسبت به روز گذشته داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه پنج میلیون و 400 هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و 150 هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و 690 هزار تومان است.
همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به 1795 دلار رسیده است.
امروز همچنین صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت 22 هزار و 250 تومان می‌خرند و معادل 22 هزار و 750 تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید دلار در مقایسه با دیروز 300 تومان کاهش یافته اما نرخ فروش دلار ثابت مانده است.
همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل 24 هزار و 550 تومان می‌خرند و معادل 25 هزار و 50 تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید یورو نیز نسبت به معاملات روز گذشته 300 تومان با کاهش قیمت مواجه شده اما نرخ فروش یورو ثابت مانده است.
علاوه براین، بانک‌ها نیز امروز هر دلار آمریکا را به قیمت 22 هزار تومان و هر یورو را معادل 24 هزار تومان می‌خرند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هزار تومان روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۷۱۵ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۷۹۵ تومان رسید.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۷۱۵ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۷۹۵ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۵۹۹ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۴۸۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۰۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۰۸ تومان است.

بروز رسانی:یکشنبه ۲ اردیبهشت ۰۹:۰۰

قیمت لحظه (تومان)

نوع

۴۳ هزار و ۷۱۵

قیمت دلار (اسکناس)

۴۰ هزار و ۷۹۵

قیمت دلار (حواله)

۴۶ هزار و ۵۹۹

قیمت یورو (اسکناس)

۴۳ هزار و ۴۸۷

قیمت یورو (حواله)

۱۱ هزار و ۹۰۳

قیمت درهم (اسکناس)

۱۱ هزار و ۱۰۸

قیمت درهم (حواله)

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • قیمت دلار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار حواله‌ای چند شد؟
  • قیمت تور اروپا با دلار و یورو امروز چند؟
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار رشد کرد
  • قیمت دلار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳/ طلا گران شد، سکه عقب رفت
  • قیمت دلار و یورو امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار چند شد؟