Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ سال فعالیت جهاددانشگاهی که قرار بود در هفته‌ی منتهی به ۱۶ مردادماه و به‌مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل این نهاد انقلابی در تهران برپا شود، به‌دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از جهاددانشگاهی، ابوالقاسم رئیسی، مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی ضمن اعلام این خبر، افزود: با وجود برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و آمادگی واحد‌های سازمانی این نهاد برای معرفی و به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها و شاخص‌ترین دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف پژوهش و فناوری، فرهنگی، آموزشی، تجاری‌سازی و کارآفرینی، به‌دلیل شرایط پیش‌آمده و شیوع روبه‌رشد بیماری کووید ـ ۱۹، تصمیم بر آن شد که نمایشگاه ویژه‌ی دستاورد‌های شاخص جهاددانشگاهی برگزار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی هم‌چنین به تغییر در نحوه‌ی برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: ما هر سال در روز شانزدهم مردادماه که مصادف با سالگرد تشکیل این نهاد است، در مراسمی با حضور مسوولان کشور از جدیدترین دستاورد‌های برجسته‌ی محققان جهاددانشگاهی رونمایی می‌کردیم و از جهادگران نمونه‌ی کشوری در حوزه‌های مختلف در همین مراسم تقدیر به‌عمل می‌آمد که امسال با توجه به خطرات اجتماعی برگزاری اجتماعات، این مراسم ان‌شاالله با برقراری ارتباط زنده‌ی تصویری با میهمانان ویژه و منتخبی از افتخارآفرینان جهاددانشگاهی در فضای وب برگزار می‌شود.

رییس کمیته‌ی تبلیغات و اقدامات رسانه‌ای ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، گفت: با توجه به شرایط ذکرشده و عدم برپایی مراسم تقدیر از جهادگران نمونه‌ی کشوری و نمایشگاه دستاورد‌های شاخص این نهاد، طبق برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده، سعی می‌شود بخشی از تلاش‌ها و دستاورد‌های چهل ساله‌ی جهادگران عرصه‌ی فرهنگ، علم و آموزش از طریق برنامه‌های رسانه‌ی ملی و دیگر رسانه‌های کشور برای مردم عزیز، تشریح، تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

رئیسی در پایان یادآور شد: بدیهی است سلامتی یکا‌یک آحاد ملت بزرگ ایران برای اعضای نهادی که جان خود را در راه عزت، سربلندی، پیشرفت و رفاه این مردم در طبق اخلاص گذاشته‌اند، از هر امر دیگری مهم‌تر است و کارنامه‌ی اخیر این نهاد در مقابله با ویروس منحوس کرونا و کمک‌رسانی جهادی علمی و عملی به نظام سلامت و نیز عرصه‌ی تولید ملی، مؤید این مطلب است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا نمایشگاه جهاد دانشگاهی نمایشگاه چهل ساله جهادگران سالگرد تشکیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی
  • نمایش دستاوردهای جهاددانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • افزایش شاخص‌های کتابخانه‌ای در ۲ سال گذشته
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز