Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار کردستان بر ضرورت تامین امکانات و نیازهای زیرساختی مرزبانی در جهت افزایش امنیت استان تاکید کرد. - اخبار استانها -

بەگزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جلسه‌ای که به‌منظور بررسی مشکلات و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز مرزبانی استان تشکیل شد، اظهار داشت: از آنجا که بخش زیادی از ایجاد امنیت در کشور و استان برعهده مرزبانی بوده، باید زیرساخت‌های مورد نیاز اعم از برق، آب، جاده و مخابرات برای پاسگاه‌های مرزی تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شهرهای مرزی استان پاسگاه‌های مرزبانی مستقر است، گفت: باید مجموعه‌ای از امکانات را برای آنان فراهم کرده تا بتوانند به بهترین نحو ممکن به وظایف خود عمل کنند.

فرمانده مرزبانی کردستان در گفت‌وگو با تسنیم: امنیت پایدار در مرزهای کردستان حاکم استاستاندار کردستان: مدافعان امنیت و مرزبانان در برابر دشمنان قسم‌خورده نظام مردانه ایستاده‌اند

استاندار کردستان تصریح کرد: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان موظفند در تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز مرزبانی همکاری لازم داشته باشند، چراکه ایجاد امنیت پایدار از مقولات بسیار مهم برای دولت و حاکمیت است.

مرادنیا از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خواست که بخشی از اعتبارات مورد نیاز را تأمین کرده تا در سال‌جاری برخی نواقص و کمبودها در خصوص تامین آب، برق، راه دسترسی و مخابرات برای پاسگاه‌های مرزی و مجموعه‌های داخل شهر این نیرو مرتفع شود.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT12 بیشتر بخوانید... فرمانده مرزبانی ناجا: شناسایی دست‌های پنهان و ریشه‌ای در ‌قاچاق کالا در مرزهای ایران / رد‌پای استکبار و بیگانگان آشکار شد سردار پاکپور: مرزبانی نیروی انتظامی موثرترین مولفه تأمین امنیت مرزهای کشور است فرمانده مرزبانی کردستان:از همه توان برای «حفظ مرزها و خدمت به مرزنشینان» استفاده می‌کنیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین از تخصیص ۴۳۵ میلیارد تومان اعتبار نقدی برای اجرای طرح‌های حوزه آب این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، منصور ستوده بعدازظهر امروز -پنج‌شنبه ششم اردیبهشت- در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات و سازمان‌های حوزه شهید بهشتی استان قزوین اظهار کرد: شرکت آب منطقه‌ای یک شرکت ۱۰۰ درصد دولتی است و حاکمیت آب را در استان به عهده دارد.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف این شرکت تأمین آب از طریق اجرای طرح‌های توسعه منابع آب از جمله احداث سدها، شبکه‌های آبیاری و زهکشی و خطوط آبرسانی است. مطالعات آبخوان دشت قزوین و همچنین حفظ و حراست از منابع آبی که شامل چاه‌ها، چشمه‌ها، قنوات، رودخانه‌ها و تأسیسات آبی می‌شود، از دیگر وظایف مهم و کلیدی شرکت آب منطقه‌ای به حساب می‌آید.

تکمیل آب‌رسانی از سد طالقان ۱۰ همت بودجه نیاز دارد

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای قزوین با بیان اینکه چند طرح ملی مهم در استان توسط این شرکت در حال اجرا است، گفت: برای شمال و جنوب استان قزوین موضوع تأمین آب شرب و کشاورزی را برای افق ۲۰-۳۰ ساله ترسیم کرده‌ایم و امیدواریم با اجرای این طرح‌ها بتوانیم استان را در تأمین آب شرب بیمه کنیم.

ستوده ادامه داد: یکی از این طرح‌های مهم آبرسانی از سد طالقان به شهرها و روستاهای استان است که اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان است. فاز نخست این طرح با هدف تأمین آب شرب باکیفیت و پایدار برای شهرستان آبیک انجام شده و فاز دوم آن هم در دست اجرا قرار دارد.

وی از اتمام طرح ساخت سد مخزنی نهب خبر داد و گفت: سد شهید لشگری نهب پروژه دیگری است که با حجم مخزن ۱۲۰ میلیون مترمکعب و با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن در سال گذشته به اتمام رسیده و هم اکنون آماده افتتاح است.

دبیر شورای حفاظت از منابع آب استان قزوین با اشاره به وجود یک شبکه آبیاری مدرن در پایین‌دست این سد افزود: طول کانال اصلی این شبکه ۲۵ کیلومتر و طول کانالهای درجه یک و دوم آن ۹۰ کیلومتر است که ۷ کیلومتر ابتدایی کانال اصلی تکمیل و در حال بهره برداری است.

پیشرفت ۸۵ درصدی ساخت سد بالاخانلو

ستوده همچنین به وضعیت احداث سد بالاخانلو اشاره کرد و گفت: سد بالاخانلو با ظرفیت ۳۸.۵ میلیون مترمکعب جهت تأمین بخشی از نیاز آب شرب ۵ شهر و ۳۰ روستای جنوب استان نیز بر روی رودخانه حاجی عرب در دست احداث است، اعتبار مورد نیاز این طرح بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد تومان است و در حال حاضر نیز از پیشرفت فیزیکی حدود ۸۵ درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های به عمل آمده و مساعدت وزیر نیرو امسال ۴۳۵ میلیارد اعتبار نقدی برای پروژه‌های حوزه آب استان قزوین تخصیص داده شده است.

کد خبر 747912

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است