Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال الدین حسینی مدیر اموربرق جنوب سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: اجرای پروژه تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار و اصلاح آن فرصتی برای احیای نقاط روستایی و استانداردسازی شبکه برق در روستا‌ها است که درسال جاری در سطح شهرستان سنندج به خوبی دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیراموربرق جنوب سنندج از اصلاح، بازآرایی و بهینه سازی شبکه برق روستای نزاز از توابع بخش سیروان شهرستان سنندج با اعتباری بالغ بر ۲ میلیاردو پنجاه میلیون ریال خبر داد.

حسینی افزود: با اجرای این طرح هزارو ۳۵ مترشبکه فشارضعیف و ۳۲۰ مترشبکه فشارمتوسط هوایی با محوریت اصلاح وبهینه سازی توزیع برق در راستای ارتقاء و بهبودکیفیت ولتاژمشترکان، رفع حریم خطوط فشارمتوسط وفشارضعیف، کاهش تلفات فنی وغیرفنی، کاهش خاموشی‌های ناخواسته به دلیل شرایط جوی نامساعد درروستاها، افزایش ایمنی در محیط کار، ارتقای شاخص‌های بهره برداری و خدمت رسانی مطلوب به مشترکان انجام می‌شود.

او در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح، بازآرایی و تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار روستا‌های (نیر، محراب و تنگیسر) نیز در هفته جاری با هدف استاندارسازی شبکه و به منظور ارایه خدمات مطلوب به مشترکان روستایی دردست اقدام است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت برق وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در روستای صالح‌آباد نطنز

دریافت 10 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: بارش باران در شمال اصفهان منجر به وقوع سیلاب در روستای صالح آباد نطنز شد.

کد خبر 6086600

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • سیل در روستای شرب‌العین اشکذر جاری شد
  • خدمات سئو سایت
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • جاری شدن سیل در روستای صالح‌آباد نطنز
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت