Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از سوئیس اینفو، «دیمیتری کولبا» ( Dmytro Kuleba) وزیر خارجه اوکراین، امروز سه شنبه اعلام کرد که در روزهای پایانی ماه جاری میلادی هیئتی از ایران به کی یف می آیند تا درباره پروسه پرداخت غرامت به خانواده های قربانیان هواپیمای اوکراینی گفتگو شود. 

کولبا در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به یافته های جدید ایران در خصوص علت سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: هنوز برای نتیجه گیری درباره این یافته های جدید و اینکه آیا واقعا خطای انسانی دلیل آن حادثه بوده زود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی همچنین ادعا کرد که هنوز در خصوص این حادثه سوالات بسیاری پاسخ داده نشده و برای نتیجه‌گیری زود است.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی اوکراین در تاریخ ۱۸ دی ماه سال گذشته از تهران عازم کی‌یف بود که بر اثر خطای انسانی مورد هدف موشک قرار گرفت و سقوط کرد. در این هواپیما ۱۷۶ نفر مسافر و خدمه حضور داشتند که اغلب آنها را مسافرینی از ایران تشکیل می دادند. 

به غیر از اتباع ایرانی، اتباعی از کشورهای اوکراین، کانادا، سوئد، افغانستان و انگلیس در این هواپیما حضور داشتند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین (فیلم)

 

 

 

منبع : مهر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فروریختن یک جاده در العین امارات در اثر بارش باران (فیلم) تصاویر جادویی از رعد و برق در ارتفاع بالا از نمای کابین خلبان هواپیما (فیلم) برخورد صاعقه با هواپیما در فرودگاه ونکوور (فیلم)

دیگر خبرها

  • روایت سرهنگ آمریکایی‌ از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین (فیلم)
  • فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟