Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از العالم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در جمعی از فرماندهان مقاومت در واکنش به آتش سوزی ناو آمریکایی «یواس‌اس بونهوم ریچارد» اظهارداشت: آنچه امروز در آمریکا اتفاق افتاده بویژه حادثه ناو نتیجه عمل و رفتار و جنایت دولت آمریکا است و این وعده الهی است که هرکسی ظلم و جنایتی کند دچار عذاب الهی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ها چون کلام الهی را تغییر دادند و ظلم کردند و جنایت مرتکب شدند گرفتار قهر و عذاب الهی شدند.

وی تاکید کرد: آمریکایی ها بی خودی دنبال مقصر نگردند و دیگران را متهم نکنند این آتشی است که خودشان روشن کرده اند و امروز این آتش آن ها را در بر گرفته استباید به ان ها بگوییم این اتفاق پاسخ جنایت های شما است که به دست عناصر خود شما اتفاق افتاده است، خداوند با دست خود شما، شما را مجازات می کند.

روزهای بسیار سختی در انتظار آمریکا و رژیم صهیونیستی است

فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به دولت امریکا، یادآور شد: هنوز روزهای خوشی های شماست روزهای بسیار سخت و حوادث سختی پیش روی شما و رژیم صهیونیستی است.

ارتش آمریکا خسته و فرسوده شده است

سردار قاآنی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که ارتش آمریکا خسته و فرسوده شده و تجهیزات آن به آهن پاره تبدیل شده است. مدتها است فرماندهان نیروی دریایی ارتش آمریکا می‌گویند این ناوها آهن پاره هایی بیش نیستند. آمریکا باید وضع بد خود را قبول کند و بیش از این به بشریت و مردم خود ظلم نکند.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1410229

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اسماعیل قاآنی ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت

به گزارش «تابناک»، شهرام مؤمنی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات حریق در یکی از مناطق شهر رشت اظهار کرد: حادثه آتش سوزی عصر پنج شنبه به مرکز فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت از اعزام ۲۵ آتش نشان و افسر ارشد به همراه ۸ خودروی آتش نشانی به محل حادثه واقع در صف سر، خیابان بابایی خبر داد و افزود: یک باب کارگاه شیرینی پزی و پشت بام ۲ باب منزل مسکونی طعمه شعله‌های آتش شد.

وی با تاکید بر وجود سقف پرسیانا (پلاستیک سریع ال اشتعال) و بهم چسبیده ادامه داد: با توجه به شدت شعله‌های آتش تیم‌های عملیات از چندین طرف نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آن اقدام کردند.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت تصریح کرد: علت آتش سوزی در دست بررسی است و به کسی آسیب جانی نرسید.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۶ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • مهار آتش در کارگاه شیرینی پزی
  • آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ در غزه هستند
  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • یک آمریکایی چهار نفر را با ضربات چاقو کشت
  • تماس پرتنش اسرائیل و آمریکا پیش از تصویب قطعنامه آتش‌بس غزه و تمسخر واکنش نتانیاهو
  • پول افغانستان از دلار سودآورتر شد / اتفاق عجیب در اقتصاد ایران
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد