Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@10:39:54 GMT

نظارت و توجه ویژه فرماندهان به کلانتری‌ها

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۰۷۰۶

نظارت و توجه ویژه فرماندهان به کلانتری‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری در جمع معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی، اظهار داشت: اثربخشی و افزایش بهره وری کلانتری‌ها در راستای کلانتری تراز انقلاب اسلامی همواره یکی از اولویت‌های ناجا بوده و هست.

وی از کلانتری‌ها به عنوان پیشانی و ویترین نیروهای مسلح و نظام نام برد و افزود: نظارت بر کلانتری‌ها و اصلاح فرایند انجام کار و توجه به تعالی و استاندارد سازی رفتار کارکنان موجب ارتقا شاخص‌های رضایتمندی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: بر اساس تحلیل داده‌های سامانه مرکز نظارت همگانی ۱۹۷، میزان رضایتمندی هموطنان از عملکرد و رفتار کارکنان کلانتری‌ها ارتقا پیدا کرده است.

وی بر نظارت فرماندهان، معاونان و مدیران بر عملکرد کارکنان، وضعیت محیطی، تجهیزات و امکانات کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها تاکید و تصریح کرد: البته خلاء هایی وجود دارد که باید مشکلات و نقاط ضعف احصاء و پس از آسیب شناسی صحیح در جهت رفع آن اقدام شود.

فرمانده ناجا گفت: کارکنان کلانتری‌ها نباید تصور کنند که به آنها توجهی نداریم بر همین اساس باید نظارت‌ها قوی و مستمر انجام شود تا بتوانیم مأموریت‌های محوله را به نحو مطلوب انجام دهیم.

سردار اشتری بر بکارگیری حرفه‌ای ترین، چابک ترین و بهترین نیروهای پلیس در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: معاضدت قضائی و حمایت کامل از کارکنان ناجا که در جریان مأموریت دچار مشکل می‌شوند، همواره مورد تاکید است و معاونت حقوقی ناجا بایستی با جدیت و حساسیت بیشتری این مأموریت مهم را دنبال کند تا نیروها دچار یاس و ناامیدی نشوند، البته برنامه ریزی مناسب برای اقدامات کوپ مستلزم نظارت و شناخت کافی است تا بدانیم برای اولویت و ضرورت‌ها چگونه تصمیم بگیریم.

فرمانده ناجا بر به کارگیری تجهیزات نوین و فناوری در کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و مراکز انتظامی تاکید و بیان کرد: باید از ظرفیت‌های پژوهشی و دانشگاهی در راستای ارتقا کیفیت تجهیزات در اختیار کلانتری‌ها بهره ببریم.

کد خبر 4974142

منبع: مهر

کلیدواژه: معاضدت قضایی سردار حسین اشتری کلانتری شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی شهرداری تهران محسن حاجی میرزایی قوه قضاییه پیروز حناچی حجاب و عفاف ازدواج مجید فراهانی علی اعطا کلانتری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق

رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق و کامل قانون تازه به تصویب رسیده ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی با همکاری همه دستگاههای مسئول و اعمال نظارت جدی بر نوع و میزان کالاهای وارداتی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه صبح سه‌شنبه ۲۸ فروردین ستاد اقتصادی دولت که به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا گزارشی از وضعیت قاچاق کالا و سوخت از مبادی ورودی رسمی و غیررسمی ارایه کرد.

وی همچنین ابعاد مختلف این پدیده از جمله حجم بالای گردش مالی قاچاق، استفاده از بسترهای قانونی برای دور زدن قانون، مسیرهای قاچاق کالا و سوخت از خارج به داخل و از داخل به خارج و همچنین نقش پشتیبانان مسیر و روند قاچاق پرداخت.

رئیس‌جمهور پس از استماع گزارش و همچنین نقطه نظرات اعضای ستاد اقتصادی دولت، با بیان اینکه مبارزه و مقابله با قاچاق، کمک به تولید و اشتغال در کشور است، بر برنامه‌ریزی هماهنگ همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به شناسایی و مسدودسازی بسترهای قاچاق و همچنین هماهنگی کامل با ستاد مقابله با قاچاق برای مقابله بی‌امان با این معضل اقتصادی تاکید کرد.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به آثار سوء ضد تولیدی قاچاق، تبیین ابعاد خسارت‌های قاچاق به زیرساخت اقتصادی کشور را برای مدیران و همه استانداران ضروری دانست و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق امری فرادستگاهی است و همه مدیران دولتی موظفند بدون هرگونه تاخیر با بهره‌گیری از قانون موجود و به کارگیری همه ظرفیت‌ها، مقابله قاطع با قاچاق را جزو اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

رئیس جمهور همچنین در این جلسه بر اجرای دقیق و کامل قانون تازه به تصویب رسیده ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری، ملوانی و ته‌لنجی) با همکاری همه دستگاه‌های مسئول و اعمال نظارت جدی بر نوع و میزان کالاهای وارداتی و ثبت اطلاعات آن در سامانه‌های گمرکات کشور تاکید کرد.

کد خبر 745211

دیگر خبرها

  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شود
  • اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • گزارش تصویری | مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان های امام راحل
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است
  • تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق
  • تاکید رئیسی بر اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر کولبران