Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه قدس به حادثه آتش سوزی ناو آمریکایی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در جمعی از فرماندهان مقاومت در واکنش به آتش سوزی ناو آمریکایی «یواس‌اس بونهوم ریچارد» اظهارداشت: آنچه امروز در آمریکا اتفاق افتاده بویژه حادثه ناو نتیجه عمل و رفتار و جنایت دولت آمریکا است و این وعده الهی است که هرکسی ظلم و جنایتی کند دچار عذاب الهی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ها چون کلام الهی را تغییر دادند و ظلم کردند و جنایت مرتکب شدند گرفتار قهر و عذاب الهی شدند.

بیشتر بخوانید: احتمال تداوم چندروزه آتش‌سوزی در کشتی جنگی آمریکا دود انفجار ناو آمریکایی چه کسانی را داخل خفه کرد؟

وی تاکید کرد: آمریکایی ها بی خودی دنبال مقصر نگردند و دیگران را متهم نکنند این آتشی است که خودشان روشن کرده اند و امروز این آتش آن ها را در بر گرفته استباید به ان ها بگوییم این اتفاق پاسخ جنایت های شما است که به دست عناصر خود شما اتفاق افتاده است، خداوند با دست خود شما، شما را مجازات می کند.

ببینید: عکس/ آتش سوزی ناو آمریکایی را از بالا ببینید جهنمی از آتش در ناو آمریکایی +عکس و فیلم عکس/ ناو آمریکایی خاکستر شد

فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به دولت امریکا، یادآور شد: هنوز روزهای خوشی های شماست روزهای بسیار سخت و حوادث سختی پیش روی شما و رژیم صهیونیستی است.

ببینید: فیلم/ دوران جدید سپاه قدس؛ نبرد شبح‌گونه سردار قاآنی در منطقه

سردار قاآنی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که ارتش آمریکا خسته و فرسوده شده و تجهیزات آن به آهن پاره تبدیل شده است. آمریکا باید وضع بد خود را قبول کند و بیش از این به بشریت و مردم خود ظلم نکند.

منبع: العالم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم مشرق سپاه قدس ارتش آمریکا آمریکا رژیم صهیونیستی نیروی قدس سپاه سردار قاآنی دولت آمریکا ناو آمریکایی آتش سوزی آتش سوزی در ناو آمریکایی آتش سوزی ناو آمریکایی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناو آمریکایی عازم مدیترانه می شود

آمریکا در واکنش به حمله موشکی ایران علیه اسرائیل یک فروند ناو جنگی خود را همراه ۲۵۰۰ تفنگدار به شرق مدیترانه اعزام می کند.

به گزارش مشرق به نقل از ال‌بی‌سی، دولت آمریکا اعلام کرده در واکنش به حمله موشکی ایران علیه اسرائیل ناو جنگی USS Bataan را همراه ۲۵۰۰ تفنگدار دریایی عازم شرق دریای مدیترانه می‌کند. پایگاه‌های آمریکا در عراق در حالت آماده‌باش قرار گرفته و سعی می‌کنند موشک‌های ایران را رهگیری کنند.

علاوه بر این، ایالات متحده دارای دو ناوشکن و یک رزمناو در دریای سرخ است که به طور کامل به سلاح‌های ضد موشک مجهز هستند. این ناوها نیز دستور دارند هر موشک یا هواپیمای بدون سرنشین به سمت اسرائیل را هدف بگیرند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

دیگر خبرها

  • آمریکا انتظار حمله «محدود» اسرائیل علیه ایران را دارد
  • شبکه آمریکایی: انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • انتظار تازه آمریکا از پاسخ اسرائیلی‌ها؛ اقدام در خارج از ایران در دستور است؟
  • ان‌بی‌سی: انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • ادعای مقام صهیونیست درباره چگونگی پاسخ به ایران
  • انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • وعده الهی در نابودی رژیم صهیونیستی و آمریکا نزدیک است
  • اسکات ریتر: بازدارندگی ایران تثبیت شد
  • ناو آمریکایی عازم مدیترانه می شود
  • آمریکا مدعی رهگیری چند پهپاد ایرانی شد