Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس میرزاحسینی مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون لایحه کنکور که به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شده است، گفت: این لایحه توسط وزارتین علوم و بهداشت برای اصلاح سهمیه‌های کنکور و با پیشنهاد کاهش سهمیه‌ها از ۱۹ مورد به ۳ مورد تدوین شده و از طرف دولت به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اصلاح سهمیه‌ها نیاز به تعامل شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس  دارد    او افزود: برخی از سهمیه‌های فعلی کنکور مصوبه مجلس شورای اسلامی است و برخی نیز مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است که اصلاح این سهمیه‌ها نیاز به همکاری و تعامل این دو نهاد دارد.

میرزاحسینی تصریح کرد: رایزنی‌هایی برای اصلاح در سهمیه‌های کنکور از جانب عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی جلساتی که با قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و رؤسای کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات و بهداشت و درمان مجلس داشته‌اند، آغاز شده است که امیدواریم با همکاری مشترک مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی این موضوع حل شود.

او  یادآور شد: سهمیه‌های کنکور سال جاری مانند گذشته طبق آنچه در دفترچه ثبت نام کنکور و از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده، پابرجاست.

میرزاحسینی در پایان گفت: تأکید می‌شود تا کنون هیچ تغییری در موضوع سهمیه‌های کنکور نهایی نشده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سهمیه کنکور لایحه کنکور کنکور پارسی خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی سهمیه های کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۴۷۲ معین این شورا از عوامل سریال رستگاری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۴۷۲ معین این شورا از عوامل سریال رستگاری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی تقدیر و تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه قانون‌گذاری ندارد!
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • حمایت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرح‌های فرهنگی
  • حمایت شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرح‌های فرهنگی در کشور
  • سند هوش مصنوعی به زودی تصویب می شود