Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه تجدیدنظر مصر امروز (سه‌شنبه) در حکمی نهایی حبس ابد دبیرکل اخوان المسلمین مصر را تایید کرد.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری آناتولی به نقل از رسانه‌های محلی مصر گزارش داد، دادگاه تجدیدنظر اعتراض محمد بدیع دبیرکل اخوان المسلمین و دیگر رهبران اخوان در پرونده "وقایع خشونت‌آمیز العدوه" در استان المنیا در مرکز مصر را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش‌های رسانه‌های مصر، دادگاه در حکمی نهایی حبس ابد بدیع و احکام حبس ابد و حبس‌هایی با سال‌های متفاوت علیه ۲۴۸ تن دیگر در این پرونده را تایید کرد.

این دومین حکم حبس ابد علیه بدیع طی یک هفته است زیرا دادگاه تجدیدنظر روز پنج‌شنبه حکم نهایی حبس ابد برای بدیع را در پرونده "وقایع دفتر ارشاد" صادر کرد.

به طور کل حکم امروز هفتمین حکم در نوع خود علیه بدیع است او در پنج پرونده معروف به نام‌های "بستن مسیر قلیو"، "وقایع اسماعیلیه" ، "اتاق عملیات چهارم"، "وقایع دفتر ارشاد" و "وقایع خشونت آمیز العدوه" در حال محاکمه است.

بدیع همچنین با احکام حبس ۱۰ سال در پرونده "وقایع بنی سویف"‌، سه سال حبس در پرونده "اهانت به دستگاه قضا"  در کنار تایید حکم قضایی درج نامش در لیست‌های تروریستی با حبس سه ساله مواجه است.

دبیرکل اخوان المسلمین (۷۴ ساله) هشتمین دبیرکل این گروه است که در اوت ۲۰۱۳ در قاهره به اتهاماتی نظیر ارتکاب و دعوت به اقدمات خشونت آمیز که کلا همه را رد کرده، بازداشت شد.

او در حال حاضر در ۴۸ پرونده در هشت استان مصر در حال محاکمه بوده و در پرونده‌های دیگر هم مجددا محاکمه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخوان المسلمين نهایی حبس ابد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از صدور رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی‌زاده، اظهار داشت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدیدنظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ  اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است، گفت: فرصت‌طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • فراجا اطلاعیه مهم صادر کرد+ جزئیات
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • رهبر حزب اصلاح یمن درگذشت