Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنچه امروز در آمریکا اتفاق افتاده به‌ویژه حادثه ناو نتیجه عمل و رفتار و جنایت دولت آمریکا است و این وعده الهی است که هرکسی ظلم و جنایتی کند دچار عذاب الهی می شود.

به گزارش قدس آنلاین، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در جمعی از فرماندهان مقاومت در واکنش به آتش سوزی ناو آمریکایی «یواس‌اس بونهوم ریچارد» اظهار کرد: آنچه امروز در آمریکا اتفاق افتاده به‌ویژه حادثه ناو نتیجه عمل و رفتار و جنایت دولت آمریکا است و این وعده الهی است که هرکسی ظلم و جنایتی کند دچار عذاب الهی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ها چون کلام الهی را تغییر دادند و ظلم کردند و جنایت مرتکب شدند گرفتار قهر و عذاب الهی شدند.

وی تاکید کرد: آمریکایی ها بی خودی دنبال مقصر نگردند و دیگران را متهم نکنند این آتشی است که خودشان روشن کرده اند و امروز این آتش آن ها را در بر گرفته است. باید به ان ها بگوییم این اتفاق پاسخ جنایت های شما است که به دست عناصر خود شما اتفاق افتاده است، خداوند با دست خود شما، شما را مجازات می کند.

فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به دولت امریکا، یادآور شد: هنوز روزهای خوشی های شماست روزهای بسیار سخت و حوادث سختی پیش روی شما و رژیم صهیونیستی است.

سردار قاآنی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که ارتش آمریکا خسته و فرسوده شده و تجهیزات آن به آهن پاره تبدیل شده است. آمریکا باید وضع بد خود را قبول کند و بیش از این به بشریت و مردم خود ظلم نکند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سردار قاآنی آتش سوزی ناو آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی

به گزارش “ورزش سه”، جواد آقایی‌پور مهاجم گیلانی و پنج گله استقلال خوزستان از سوی امیر قلعه‌نویی به اردوی تیم ملی دعوت شده است و اکنون این باشگاه چشم انتظار اتفاقی تاریخی برای خود است.

آقایی‌پور در بازی رفت فرصت حضور مقابل ترکمنستان را به دست نیاورد و البته اکنون آبی‌های خوزستانی امید زیادی دارند تا در بازی برگشت که امروز در عشق‌آباد برگزار می‌شود، این بازیکن ضمن تجربه اولین حضور در ترکیب تیم ملی، اولین گل ملی تاریخ  بازیکنی از این باشگاه را به نام خود کند.

سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی در اینباره می‌گوید: این اتفاق ویژه‌ای برای تیم ما محسوب می‌شود که دارای سهمیه در تیم ملی هستیم. همه ما برای آقایی‌پور خوشحال هستیم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. مطمئنا او توانایی این را دارد تا حضوری فعال در تیم ملی داشته باشد و مطمئنا از این انگیزه برای رقابتی بزرگ و سخت برخوردار است.

امیدعلی نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان نیز ابراز امیدواری می‌کند مهاجم این تیم امروز موفق به حضور در ترکیب و نمایش توانایی خود شود: این یک اتفاق بزرگ برای ما محسوب می‌شود. قطعا آقایی‌پور کار سختی دارد اما ما به توانایی او ایمان داریم. امیدواریم در بازی امروز فرصت بزرگی نصیب او شود و این بازیکن اولین گل ملی تاریخ  این باشگاه را به نام خود کند و ضمن خوشحالی مردم عزیزمان، خوشحالی مضاعفی نیز نصیب هواداران استقلال خوزستان شود.

دیگر خبرها

  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ در غزه هستند
  • نسل کشی رژیم صهیونیستی درغزه
  • علمای اهل سنت بوشهر جنایت صهیونیست‌ها را محکوم کردند
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • هنیه: جنگ غزه یک جنگ جهانی است/ هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها است
  • استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی
  • مردم گرگان جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان غزه را محکوم کردند
  • پیش‌بینی سردار نقدی از روز آویزان کردن نظامیان آمریکایی از تیرهای برق | این عالم صاحب دارد
  • منافع آمریکا در همدستی با جنایت‌های تل‌آویو در غزه
  • نقش غرب در جنایت تجاوز صهیونیست‌ها به زنان غزه