Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، اعلام کرد: عوامل شهادت ۱۲ نفر از هموطنان کرد و آذری زبان آذربایجان غربی به سزای اعمال خود رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، در اطلاعیه ای، اعلام کرد:

  بسمه تعالی   بدین وسیله به اطلاع هموطنان عزیز به ویژه مردم شریف و نجیب استان آذربایجان غربی می رساند:   در پی بمبگذاری سال ۱۳۸۹ در شهرستان مهاباد و دستگیری عوامل گروهک های تروریستی وابسته به سرویس های اطلاعاتی بیگانه شبکه بمبگذاری در سال ۱۳۹۲ منهدم شد و امروز ۹۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۴.۲۴ دو تن از عوامل اصلی بمب گذاری سال ۸۹ در شهرستان مهاباد که حکم اعدام آنها پس از طی تمامی مراحل قانونی تایید شده بود، اجرا گردید.   گفتنی است در جریان بمب گذاری و انجام این اقدام تروریستی توسط محکومان فوق الذکر در سال ۸۹، ۱۲ نفر از هموطنان کرد و آذری زبان به شهادت رسیده و بیش از ۴۰ نفر نیز مجروح شدند که تعدادی از خانواده معزز شهدای این حادثه تروریستی نیز در مراسم اعدام در محوطه زندان ارومیه حاضر بودند.   روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی بار دیگر تاکید می کند سیاست قطعی دستگاه قضایی در دوران تحول برخورد قاطع و عبرت آموز با برهم زنندگان امنیت عمومی و افرادی که دستشان به خون پاک هموطنان عزیز آلوده گردیده می باشد و ان شاالله این مسیر مستدام خواهد بود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط عوامل حمله تروریستی در مسکو با اوکراین مشخص شد

دبیر شورای امنیت ملی روسیه در جلسه‌ای گفت که تحقیقات کارآگاهان این کشور ارتباط میان عوامل حمله تروریستی به تالار کروکوس با اوکراین را تایید کرده است.

به گزارش مشرق، «نیکولای پاتروشف» دبیر شورای امنیت ملی روسیه، امروز(سه‌شنبه) گفت که کارآگاهان روس ارتباط مرتکبان حمله تروریستی به تالار کنسرت کروکوس با اوکراین را تایید کرده‌اند.

پاتروشف در جلسه‌ای امنیتی در آرخانگلسک گفت: در طی تحقیقات، ارتباط مرتکبان اصلی این حمله تروریستی با ملی‌گرایان اوکراین تایید شد و موضوع در حال نهایی شدن است.

در ۲۲ مارس (۳ فروردین) چند مرد مسلح وارد تالار کنسرل کروکوس شده و شروع به تیراندازی به افراد حاضر در آن‌جا کردند. طبق آخرین گزارش وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه، این حمله ۱۴۴ کشته بر جای گذاشت. چهار مظنون این حمله که شهروندان تاجیکستانی بودند، تلاش کرده بودند با یک اتوموبیل فرار کنند اما بازداشت و متهم به تروریسم شدند.

مقامات روسیه بر این باورند که برنامه آن‌ها فرار کردن به اوکراین بود که طراحان اصلی این حمله قرار بود در آن‌جا به آن‌ها پناه بدهند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان غربی در مهاباد
  • بزرگداشت مفاخر موجب اعتلای علمی‌ و فرهنگی آذربایجان غربی است
  • ارتباط عوامل حمله تروریستی در مسکو با اوکراین مشخص شد
  • امواج ناپایدار بارشی آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان‌غربی
  • مرد ۷۱ ساله مهابادی بخاطر جمع آوری گیاهان کوهی جان باخت
  • توزیع هشت هزار تن کود کشاورزی در شهرستان مهاباد در سال ۱۴۰۲
  • اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی
  • ۳ مصدوم و ۲ جان باخته در سانحه رانندگی درمحور شوط- ماکو