Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از بجنورد :محمدعلی شجاعی در سومین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی اظهار داشت: ارزش ریالی تفاهم‌نامه محرومیت‌زدایی خراسان شمالی با سازمان بسیج سازندگی ۷۰۰ میلیارد تومان است که موظف هستیم پروژه‌های این تفاهم‌نامه را طی دو سال اجرایی کنیم.

وی با اشاره به سهم ۵۰ درصدی خراسان‌شمالی در این تفاهمنامه افزود: مردم، سازمان های مردم نهاد و گروههای جهادی باید مشارکت خود را در اجرای این پروژه‌ها افزایش داده چراکه معتقد هستیم در صورتی که مردم پای کار بیایند بسیاری از هزینه ها کاسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان شمالی یکی از محرومیت‌های استان را آب شرب روستایی عنوان کرد و گفت: یکی از اولویت‌های اصلی اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی تامین آب شرب روستایی است و این وعده را می‌دهیم که تا دو سال آینده روستای فاقد لوله کشی آب در خراسان شمالی نداشته باشیم.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی در ادامه با اشاره به اینکه اگر مسئولان به وظایف خود به خوبی عمل نکنند قطعا مشکلات مردم مرتفع نخواهد شد٬ بیان داشت: با توجه به اینکه تفاهم‌نامه منعقد شده بین استانداری و بسیج سازندگی برش شهرستانی و روستایی داشته، قطعاً اعتبارات در این خصوص به صورت عادلانه توزیع خواهد شد.

ایجاد زیرساخت‌هایی همانند برق، گاز راه و اشتغال در بخش‌های کشاورزی، بهداشت و درمان از دیگر اولویت‌های تفاهم‌نامه ۷۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی کشور با استانداری خراسان شمالی است.

48

کد خبر 1410243

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خراسان شمالی خراسان شمالی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی  با بیان این که مهمترین علت پیشرفت جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا کنون  فعالیت جهادگران بوده است، گفت: این خدمات در ۲ دهه نخست انقلاب توسط جهادگران جهاد سازندگی و پس از آن نیز با حضور جوانان گروه های جهادی بسیج سازندگی در اقصی نقاط کشور و به ویژه مناطق محروم به مردم ارائه شده است.
محمد روحانی افزود: در سالی که توسط رهبر انقلاب اسلامی با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته نیز جهادگران با خدمت بی منت و با مشارکت خود مردم، مسیر خود را در خدمت‌رسانی ادامه می‌دهند و قدرت، عزت و افتخار ما، بسیجیان مخلص و گروه‌های جهادی هستند که باید قدردان خدمات آنها باشیم.
روحانی گفت: قرارگاه جهادی نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ استان خراسان رضوی نیز با حضور ۱۵۷۲ گروه جهادی در قالب ۷۸۶۰ جهادگر، خدمت‌رسانی به مردم را در دستور کار قرار داد که این خدمات در عرصه های عمرانی، خدمت مومنانه، جمع آوری کمک‌های مردمی پس از جاری‌شدن سیل در سیستان و بلوچستان، خدمات رسانه‌ای و اقتصاد مقاومتی و همچنین جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم غزه اجرا شد.
وی افزود: از جمله این خدمات، اجرای ۲۰۲ طرح عمرانی، تهیه ۲۵ هزار سبد معیشتی برای نیازمندان، ارائه بیش از ۶۶۴ هزار پرس غذای گرم برای بیش از ۱۶۰ هزار نفر از خدمات‌گیرندگان و توزیع ۳ هزار دست پوشاک در روز عید سعید فطر برای نیازمندان بوده است.

دیگر خبرها

  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها