Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم استقلال خودش را برای دیدار با نفت آبادان آماده می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ارسلان مطهری مهاجم باتجربه و گلزن استقلال که در دیدار با فولاد دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد به بهبودی رسیده است. مطهری حدود دو هفته تمرینات فیزیوتراپی را پشت سر گذاشت تا مصدومیت کشیدگی همسترینگش برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان مطهریحالا با بهبودی نسبی از روز گذشته به تمرینات استقلال برگشته و خودش را برای دیدار آینده آبی ها آماده می کند. مطهری روز گذشته با روحیه بالایی کارش را با آبی پوشان از سر گرفت و نشان داد انگیزه زیادی برای دیدار با نفت دارد.

بر اساس خبرهای رسیده مطهری در لیست بازیکنان مسافر آبادان هم قرار خواهد گرفت تا دست فرهاد مجیدی برای انتخاب ترکیب و به خصوص نفرات خط حمله بازتر باشد. بی تردید شکل گرفتن دوباره مثلث هجومی مطهری، دیاباته و قائدی نوید روزهای خوبی را به هواداران استقلال در بازی های آینده می دهد.

گفتنی است؛ استقلال روز جمعه هفته جاری از ساعت ۲۱ در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال ارسلان مطهری استقلال لیگ برتر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، عباس مجیدی نژاد با بیان اینکه حمل و نقل یکی از بزرگترین تراکنش‌های مالی را در کشور دارد، گفت: اگر خودرو‌های سنگین معاینه فنی نداشته باشند، نمی‌توانند به کارشان ادامه دهند و درواقع برای این خودرو‌ها بارنامه حمل کالا صادر نمی‌شود و حتی نمی‌توانند مسافر هم جابجا کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سایت نامکو و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در صدور کارت هوشمند مشکلی ندارند، افزود: صدور کارت هوشمند با صدور برگ معاینه فنی ارتباط مستقیمی دارد و قطع بودن سامانه سیمفا باعث شده است برگ معاینه فنی صادر نشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس انجمن صنفی مراکز معاینه فنی خودرو گفت: در بند سه آیین نامه مطرح شده است که مسئولیت سامانه سیمفا با وزارت کشور است و وزارت کشور و اتحادیه حمل و نقل همگانی که به اصطلاح پیمانکار این سیستم هستند، تاکنون پاسخگوی قطعی این سیستم نبودند.

مجیدی نژاد افزود: مراکز معاینه فنی سبک هم با مشکل کندی سیستم، قطعی سیستم و معضلات دیگر مواجه هستند، اما تاکنون اقدامی برای رفع این مشکل نشده است.

­

دیگر خبرها

  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)