Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@17:05:39 GMT

جدیدترین آمار مبتلایان کرونا در عربستان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۱۱۶۳

وزارت بهداشت عربستان به موارد جدید ابتلا به کرونا در این کشور اشاره کرد. ناطقان: به نقل از روزنامه سعودی عکاظ، وزارت بهداشت عربستان به موارد جدید ابتلا به کرونا در این کشور اشاره کرد.

وزارت بهداشت عربستان اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۶۹۲ مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی شده است که با احتساب موارد جدید، شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به ۲۳۷ هزار و ۸۰۳ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طی ساعات گذشته ۷ هزار و ۷۱۸ نفر از چنگال کرونا نجات پیدا کرده اند.

مقامات بهداشتی سعودی از وخامت وضع جسمانی ۲ هزار و ۲۳۰ کرونایی در این کشور هم خبر دادند.

وزارت بهداشت عربستان از مرگ ۴۰ نفر دیگر بر اثر کرونا هم خبر داد تا شمار فوت شدگان ناشی از کرونا در این کشور به ۲ هزار و ۲۸۳ نفر افزایش پیدا کند. منبع: مهر برچسب ها: مبتلایان ، کرونا ، عربستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مبتلایان کرونا عربستان وزارت بهداشت عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار اورژانس نسبت به افزایش ۲۲ درصدی غرق‌شدگی در فروردین امسال

جعفر میعادفر در تشریح آمار مربوط به حوادث غرق شدگی در کشور گفت: در فروردین ماه سال جاری در مجموع ۱۱۸ نفر در حوادث مرتبط با غرق شدگی دچار حادثه شدند که این آمار در مقایسه با فروردین ماه سال گذشته از افزایش ۲۲ درصدی حکایت دارد.

وی با بیان اینکه ۶۴ نفر از این ۱۱۸ نفر به دلیل غرق شدگی جان خود را از دست داده‌اند، گفت: آمار فوتی‌ها نیز حاکی از افزایشی دو درصدی در مقایسه با سال قبل است.

رئیس سازمان اورژانس کشور تعداد مصدومان را نیز ۵۴ نفر اعلام کرد و افزود: شمار مصدومان ناشی از حوادث غرق‌شدگی نیز رشد ۵۹ درصدی در مقایسه با فروردین ماه سال ۱۴۰۲ را نشان می‌دهد.

میعادفر درباره استان‌های دارای بیشترین موارد فوتی نیز گفت:‌استان فارس با ۱۱ و استان اصفهان با هفت مورد دارای بیشترین موارد فوت به دلیل غرق‌شدگی در فروردین ماه امسال بودند. این موضوع نشان می‌دهد که آمار غرق‌شدگی ارتباطی با مجاورت با دریا و ... ندارد و لازم است که مردم اصول ایمنی را در این مورد رعایت کنند.

به گفته وی بیشترین موارد مصدومیت ناشی از غرق‌شدگی نیز در استان‌های بوشهر با ۱۵ مورد مصدوم و هرمزگان با هشت مورد مصدوم است.

رئیس سازمان اورژانس کشور به مردم هشدار داد که با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از شنا کردن در استخرها و کانال‌های کشاورزی و ... از جان خود و اطرافیانشان مراقبت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • دستاوردهای ایران در کنترل مالاریا باوجود تحریم‌ها
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • زنگ خطر مالاریای وارداتی/ مالاریای بومی نداریم
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • هشدار اورژانس نسبت به افزایش ۲۲ درصدی غرق‌شدگی در فروردین امسال