Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:46:52 GMT

اجرای طرح دستان مهربانی در انجمن خیریه کلیوی زنجان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۱۱۷۰

اجرای طرح دستان مهربانی در انجمن خیریه کلیوی زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انجمن کلیوی زنجان؛ هما ماهی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم کمیته بانوان طرح «دستان مهربانی» است، افزود: این طرح با هدف کمک به بیماران نیازمند دیالیزی و پیوندی در انجمن خیریه کلیوی زنجان اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: تا کنون بیش از ۷۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح «دستان مهربانی» برای بیماران نیازمند دیالیزی توزیع شده که در این ایام نیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیته بانوان انجمن خیریه کلیوی استان زنجان، با اشاره به مهم‌ترین اقلام تهیه شده توسط خیرین خاطرنشان کرد: این بسته‌ها شامل گوشت گوسفندی، برنج، روغن، احسان غذاو…بودند که ارزش ریالی مجموع بسته‌های توزیع شده در بین بیماران دیالیزی و پیوندی، ۱۸۰ میلیون ریال است.

ماهی تاکید کرد: شهروندان و خیرین نوع دوست می‌توانند هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به شماره حساب ۲۵۲۵ بانک ملی ویا شماره کارت ۶۰۳۷۷۹۹۵۱۹۳۷۶ واریز و یا حضوری به انجمن خیریه کلیوی استان زنجان واقع در شهرک آزادگان انتهای خیابان فروردین اهدا کنند تا گوشه‌ای از آلام این عزیزان در این روزهای کرونا کاهش پیدا کند.

وی گفت: شیوع ویروس کرونا در کشور سبب تعطیلی بسیاری از مشاغل و کسب و کارها و تشدید مشکل فقرا، نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه بخصوص بیماران شده است اما این روزها دست‌های مهربان خیرین زنجانی، موجی از امیدواری را در دل محرومان و بیماران دیالیزی و پیوندی ایجاد و تلخی این روزها را شیرین کرده است.

 

کد خبر 4973767

منبع: مهر

کلیدواژه: بیماران کلیوی ویروس کرونا شیوع کرونا ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین شهرکرد ستاد مقابله با کرونا حجاب و عفاف ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان انجمن خیریه کلیوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، اولین قسمت از برنامه «بسته پیشنهادی» در سال جدید امشب ۳۰ فروردین با اجرای مژده لواسانی روی آنتن شبکه دو سیما می رود و به فیلم «پرویزخان» که این روزها در اکران نوروزی سینماها قرار دارد، می پردازد.

در این قسمت شیدا دهداری دختر زنده یاد پرویز دهداری مربی فوتبال نیز در برنامه حضور دارد و درباره شخصیت پدرش و شباهتش با کاراکتر این فیلم می گوید. همچنین ابوالفضل موسوی بازیگر نقش احمدرضا عابدزاده در فیلم دیگر مهمان این برنامه است.

«بسته پیشنهادی» در سال جدید با تغییر ساعت هر پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ از شبکه دوسیما پخش می شود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

این برنامه با اجرای مژده لواسانی، به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

کد خبر 6082107 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد
  • اجرای طرح بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار
  • اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور
  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • هزینه درمان بیماران هموفیلی؛ ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی