Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  شینهوا، مقامات روسیه امروز از دستگیری ۶ عضو گروه تروریستی داعش در عملیاتی نظامی خبر دادند.

بخش امنیت فدرال روسیه در بیانیه‌ای از شناسایی ۶ داعشی- پنج روسی و یک نفر از اتباع کشور‌های آسیای مرکزی- خبر داد. در این بیانه آمده است: «هدف آن‌ها حمله به ماموران پلیس و اقدامات تروریستی در مراکز آموزشی و پزشکی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در عملیات دستگیری این افراد سردسته تروریست‌ها به محض دیدن نیرو‌های امنیتی چاشنی انفجاری را کشیده و خودکشی کرد، اما پنج نفر دیگر دستگیر شدند.

به گفته مقامات روس، در جریان این عملیات ماموران این کشور و شهروندان ساکن منطقه آسیبی ندیدند. همچنین در جریان این عملیات یک وسیله انفجاری دست‌ساز، سلاح‌های خودکار و مواد مخدر یافت شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش فدرال روسیه عملیات ضد تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج نیرو‌های سپاه از سوریه؟

آفتاب‌‌نیوز :

وال‌استریت ژورنال به نقل از مقامات ایرانی و سوری مدعی شد، همزمان با افزایش نگرانی‌ها از حملات اسرائیل در پاسخ به حملات پهپادی و موشکی شنبه شب سپاه پاسدارن، جمهوری اسلامی در حال تخلیه نیرو‌های خود از سوریه است. 

همچنین به گفته یک منبع امنیتی سوری، سپاه پاسداران و حزب‌الله لبنان حضور مقامات ارشدشان در سوریه را کاهش داده و درحال جابجایی مقامات میان‌رتبه‌شان از مقر اصلی آن‌ها در خاک این کشور هستند.

منبع: یورونیوز

دیگر خبرها

  • دستگیری گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین
  • دستگیری گردانندگان دو صفحه ضد امنیتی در قزوین
  • خروج نیرو‌های سپاه از سوریه؟
  • نشست مجازی مقام‌ های آمریکایی و اسرائیلی درباره حمله به رفح
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • افزایش همکاری‌های امنیتی و ضد تروریسم محور دیدار مقامات ایران و پاکستان
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • لزوم همکاری ‌های امنیتی در بستر سازمان شانگهای
  • رزمایش مشترک روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان