Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

منوچهر حبیبی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: با توجه به روند رو به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا و شیوع بیش از حد انتظار این ویروس در استان و در صورت ادامه این شرایط احتمال ورود به پیک دوم بیماری وجود دارد.

وی گفت: با توجه به این موضوع از دستگاه‌های مختلف انتظار می‌رود دستورهای بهداشتی را کاملا رعایت کرده و سالن‌های آمفی تئاتر و میهمانسراهای قزوین، هیچگونه خدماتی ارایه ندهند و واگذار نگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی افزود: خوشبختانه شرایط استان از نظر کرونا نسبت به استان‌های همجوار بهتر بوده ولی آمار آن، کاملا شکننده است و اگر توجه لازم را به کرونا نداشته باشیم با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی اضافه کرد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود در این شرایط ضمن اطلاع رسانی، مطالبات مردم از قبیل ارایه خدمات غیرحضوری در ادارات را از مسوولان درخواست نمایند تا شاهد اقدام دستگاه‌ها در این مسیر باشیم.

این مسوول اضافه کرد: مردم هم باید در این شرایط ضمن مسوولیت اجتماعی، بیشتر به فکر سلامتی خود باشند و از حضور در تجمعات و مراسم دارای ازدحام پرهیز کنند.

حبیبی گفت: از اصحاب رسانه استان درخواست داریم مثل اوایل کار مقابله با کرونا با تحلیل‌های خود پای کار بیایند و پویش "من ماسک می‌زنم" را برای مقابله با این ویروس جریان سازی کنند.

وی اضافه کرد:هم اکنون استفاده مردم از فضای مجازی به واسطه کرونا دوسه برابر شده است و اگر این پویش تقویت شود نقش موثری در کنترل کرونا خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شيوع كرونا ويروس كرونا استان قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی را اطلاع دهید

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در اطلاعیه سپاه الغدیر آمده؛ هموطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آنها را به وبگاه گرداب gerdab.ir ارسال کنند و یا با شماره تلفن ۱۱۴ تماس بگیرند.
طبق مواد ۶، ۷ و ۸ قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، با مجرمان برخورد قاطع خواهد شد.
روابط عمومی سپاه الغدیر

دیگر خبرها

  • هشدار مهم سفارت آمریکا به کارکنانش در اسرائیل؛ تا اطلاع ثانوی خارج نشوید
  • صدر تا اطلاع ثانوی سرخ شد
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان / صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • محور زهکلوت-دلگان در کرمان مسدود شد
  • محور زهکلوت-دلگان مسدود شد
  • هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی را اطلاع دهید