Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که طی یک عملیات نظامی پنج تروریست داعش را در منطقه «راستوئف» در جنوب این کشور دستگیر کرده است.

به گزارش فارس بخش امنیت فدرال روسیه با انتشار بیانیه‌ای از یافتن 6 داعشی که پنج تن آنها روس و یکی دیگر از اتباع کشورهای آسیای مرکزی بود خبر داد. بخش امنیت فدرال روسیه در این باره اعلام کرد: «آن‌ها قصد حمله به ماموران پلیس و اقدامات تروریستی از قبل برنامه ریزی شده در مراکز آموزشی و پزشکی را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در جریان عملیات برای دستگیری این 6 نفر،  سردسته تروریست‌ها به محض مواجهه با نیروهای امنیتی، با کشیدن چاشنی انفجاری خودکشی کرد اما پنج تن دیگر دستگیر شدند. روسیه اعلام کرده در جریان این  عملیات ماموران روس و شهروندان ساکن منطقه آسیبی ندیدند.

 بنابر اعلام  بخش امنیت فدرال روسیه، در جستجوی محل اختفای این افراد یک وسیله انفجاری دست ساز، مقادیری سلاح‌های خودکار، مهمات و مواد مخدر یافت شد.

چندی قبل نیروهای امنیتی روسیه طی عملیاتی ویژه، هفت نفر از تروریست‌های مرتبط با داعش را در حومه مسکو دستگیر کردند. اعضای این گروه از  سال 2016 فعالیت خود را برای به خدمت گرفتن نیروهایی برای ملحق شدن به داعش آغاز کرده بودند. علاوه بر این، این گروه در تمام این مدت به تهییج حملاتی علیه نیروهای انتظامی روسیه پرداخته بودند.  بنابر اعلام سرویس امنیت فدرال روسیه ، افراد دستگیر شده اتباع روسیه، منطقه قفقاز جنوبی و آسیای میانه بودند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نیرو های امنیتی روسیه عملیات نظامی تروریست داعش صراط امنیت فدرال روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه امنیتی در مقابل سفارت ایران در پاریس / عامل ناامنی دستگیر شد

برخی رسانه‌ها از بروز حادثه امنیتی و تهدید یک فرد به انفجار سفارت ایران در پاریس حکایت دارد.

پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری دانشجو نشان می‌دهد از حدود یک ساعت قبل یک تبعه ایرانی با حضور در ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس با آوردن بسته‌ای مشکوک خود مدعی شده است که حامل کمربند انفجاری است.

پلیس فرانسه با حضور در محدوده سفارت کمربند امنیتی ایجاد کرده است.

فرد عامل حادثه مدتی قبل به درب ورودی ساختمان سفارت حمله کرده بود و آن را به آتش کشیده بود.

کلیه کارکنان سفارت در سلامت کامل به سر می‌برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو لحظاتی پیش پلیس و نیرو‌های امنیتی فرانسه با ورود به ساختمان عامل مهاجم را بازداشت کردند.

تلاش برای شناسایی همراهان احتمالی وی ادامه دارد.

اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه امنیتی در مقابل سفارت ایران در پاریس / عامل ناامنی دستگیر شد
  • گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین دستگیر شدند
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • دستگیری ۲ جاسوس روسی در ایالت بایرن آلمان
  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • روسیه: استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است