Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین طیبی فرد: حسام الدین آشنا را کمتر کسی است که نشناسد، مشاور رئیس جمهور و مغز متفکر رسانه‌ای دولت.
روحانی و استاد دانشگاه امام صادق(ع) که سال هاست لباس روحانیت را کنار گذاشته و در قامت یک مشاور رسانه‌ای از انتخابات سال ۹۲ دوشادوش حسن روحانی فعالیت می‌کند.
فعالین رسانه‌ای پیش‌تر حسام الدین آشنا را با طراحی «کلید» برای مناظرات انتخاباتی حسن روحانی می‌شناسند و معتقدند؛ این برند سازی آشنا بود که در سال ۹۲ کلید پیروزی حسن روحانی بر رقبایش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما آشنایی بیشتر مردم با جناب آشنا از آن روز‌های سال ۹۲ تا به امروز بیشتر برمی گردد به واکنش هایی که او در توییتر نسبت به مسائل مختلف به پا می‌کند.
روزی پرونده‌های هشت سال دفاع مقدس را به میان می آورد و روزی هم با شخصیت‌های مختلف ، شروع به مباحثه و تیکه پراکنی و طعنه‌های توییتری می‌کند و یا روزی هم با توییت‌های جنجالی خود درباره سریالی مثل گاندو، مواضع خود و شاید دولتی که در آن مشغول به کار است را نمایان می‌کند.
همین چند ماه پیش هم باز بر سر سریال پاییتخت مجادله توییتری را با عوامل آن به راه انداخت که محسن تنابنده در واکنش به حرف‌های جناب مشاور، گفت که؛ «پاییتخت، غریبه و آشنا نمی‌شناسد».
این روز‌های کرونایی هم جناب مشاور رئیس جمهور بیکار ننشسته و روزی بوده که در زمانی اندک سه توییت را از ایشان در فضای مجازی مشاهده کرده ایم؛ که این خود نشان از حجم فعالیت‌های ایشان و همکارانشان برای بهبود امور مردم و مبارزه سفت و سخت دولت با کرونا است.
یکی دو روز پیش هم جناب مشاور در راستای خطی که قبل از شروع شدن این مجلس در طعنه‌ها و کنایه به آن شروع کرده بود، دوباره راهش را ادامه داد و با کنایه به طرح پنج مرحله‌ای که ریاست مجلس در جلسه با رهبرانقلاب، خدمت ایشان ارائه کردند، ماجرای تازه‌ای به پا کرد .
البته در پاسخ به کنایه‌های توییتری مشاور رئیس جمهور، واکنش هایی از این دست ایجاد شد : اصلا شما فرمانده، اما کاری را برای مردم و مشکلات اقتصادی‌ای که دارند انجام دهید. کاربر دیگری هم گفته بود حسادت هارا کنار بگذارید و دعوا‌های سیاسی تان را و بگذارید حالا که مجلسی آمده و دغدغه حل مشکلات مردم را دارد بتواند قدمی بردارد.
به طور کلی از همه این جنجال‌های توییتری و بحث‌هایی که جناب مشاور، همیشه در بوجود آمدن آن‌ها پیش قدم هست باید گفت؛ آشنا‌تر از حسام الدین آشنا، توییت‌های جناب آشنا است؛ پیشنهاد می‌شود که به جای توییت‌های جنجالی و به پا کردن حاشیه چه برای خود چه برای دولتی که در آن مشغول به کار هستید، سعی کنید مهمترین مشکلات مردم که وضعیت معیشت آن‌ها است را سامان ببخشید.
جناب آشنا، باور کنید این روز‌ها از شما و توییت هایتان برای مردم آشناتر، همین مشکلات اقتصادی و نبود اهتمام و دغدغه توسط همکارانتان در دولت برای حل آن هاست، حداقل بگذارید کسانی که دغدغه حل مشکلات اقتصادی مردم را با طرح‌های دقیق دارند بدون حاشیه به کار خود بپردازند.

منبع: فردا

کلیدواژه: جناب مشاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت و مشارکت مردمی گنبد فولادین پدافندی و بازدارندگی در مقابل دشمن است

همانطور که حمایت و مطالبه مردمی، سوخت موشکها و پهباد ها شد؛ حمایت و تشکر مردمی هم گنبد فولادین پدافندی و بازدارنده دشمن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محسن قنبریان در یادداشتی با توجه به شرایط پیشرو و وضعیت پسا عملیات وعده صادق در یادداشتی به لزوم حمایت و مشارکت مردم در جهت بازدارندگی دشمن از اشتباه بزرگ نوشت و بر یکی از سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در این جهت تأکید کرد: 


《در همه‌ی صحنه‌های سیاست داخلی و خارجی ما نقش مردم همین اندازه تعیین کننده است و این جاست که ما می‌رسیم به مضمون آن آیه‌ای که در طلیعه‌ی خطبه تلاوت کردم که خدای متعال به رسول اکرم می‌فرماید: «هو الذی ایّدک بنصره و بالمؤمنین» خداوند تو را با پیروزی خودش، با یاری خودش و با مؤمنان کمک کرد. یعنی پیروزی الهی و نصرت الهی در کنار مؤمنان. مؤمنان این‌ قدر بها داده می‌شوند در قرآن. «یا ایّها النّبی حسبک اللَّه و من اتّبعک من المؤمنین» خدا و مؤمنان تو را بس.
این حرف کوتاه انقلاب ماست.
خلاصه‌ی جمهوری ما این است: خدا و مردم.
سیاست نه شرقی و نه غربی ما بر روی این پایه استوار است؛ خدا و مردم.
ما این دو عنصر شریف را که می‌توانند حرکت انقلاب اسلامی ما را روزبه‌روز گسترش و عمق بیشتری بدهند، نباید از دست بدهیم.》
(رهبر انقلاب اسلامی۱۳۶۱/۰۳/۱۴)

 

دیگر خبرها

  • رابط مردمی سازی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • تامین آب آشامیدنی مهمترین خواسته مردم میامی است
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • مشاور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی منصوب شد
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • ایرانی‌ها از کدام شبکه اجتماعی بیشتر استفاده می‌کنند؟
  • ایرانی ها بیشتر از کدام شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند؟ (+ اینفوگرافی)
  • ایرانی‌ها از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟
  • حمایت و مشارکت مردمی گنبد فولادین پدافندی و بازدارندگی در مقابل دشمن است