Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، انفجار یک مین به جا مانده از زمان اشغال مناطقی از استان «درعا» در جنوب سوریه، دو کودک را کشت و دو غیرنظامی دیگر را زخمی کرد.

انفجار مین به جا مانده از تروریست‌ها در شهر «شیخ مسکین» در شمال استان درعا کشته شدن دو کودک و زخمی شدن دو غیرنظامی دیگر را رقم زد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) یک مین کاشته به جا مانده از گروه های تروریستی امروز در شهر شیخ مسکین در شمال درعا منفجر شد و شهادت دو کودک و زخمی شدن دو نفر دیگر را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال «بسام الحریری» مدیر روابط روابط عمومی بیمارستان دولتی درعا ضمن تایید اینکه دو غیرنظامی مجروح و اجساد دو کودک کشته به بیمارستان تحویل داده شده است، گفت که احتمالا تعداد زخمی‌ها که هنوز در محل انفجار هستند، بیش‌تر از این باشد.

گروه‌های تروریستی از زمان حمله به سوریه در سال ۲۰۱۱ در همه مناطق تحت اشغال خود اقدام به کاشتن مواد منفجره و مین در ساختمان‌های مسکونی، جاده‌ها، اماکن عمومی، وسایل نقلیه و حتی اسباب بازی‌های کودکان کردند و با وجود شکست داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در درعا و پاکسازی بسیاری از این مناطق، هنوز مین‌های کشف نشده موجب کشته و زخمی شدن شهروندان و وارد آمدن خسارت به اموال عمومی و خصوصی می‌شود.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: درعا مین کودک انفجار سوریه دو کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی آمریکا به دیرالزور/ ۲۰ نفر زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری اسپوتنیک بامداد سه‌شنبه مدعی شد حملاتی هوایی ظاهراً از سوی آمریکا به مناطقی در شرق سوریه انجام شده است.

در همین ارتباط، خبرنگار المیادین در سوریه گزارش داد که در این حمله هوایی منطقه الصالحیه در بوکمال و نیز مناطق مسکونی در المیادین و محله القصور در دیرالزور هدف قرار گرفته است.

فاع ملی سوریه اعلام کرد: هواپیماهای آمریکایی ۱۰ حمله هوایی به مناطقی در دیرالزور و حومه آن انجام دادند.

یک منبع نیروی دفاع ملی در دیرالزور درباره جزئیات این حمله اعلام کرد در ساعت ۰۱:۴۹ چندین جنگنده آمریکایی ۱۰ مورد حمله هوایی به طور همزمان انجام دادند و بسیاری از مناطق در این استان از جمله خیابان ریاست دانشگاه، شهر المیادین در محله التمو، شهر البوکمال در منطقه السویعیه و روستای الصالحیه و خیابان الحجانه را هدف قرار دادند.

براساس اطلاعات اولیه خبرنگار المیادین، ۵ نیروی نظامی محلی وابسته به ارتش سوریه در جریان بمباران‌ها در حومه دیرالزور مجروح شدند.

همچنین، خبرنگار «الجزیره مباشر» قطر از حمله هوایی به چندین مرکز داخل شهر دیرالزور و دو شهر المیادین و بوکمال در حومه شرقی دیرالزور خبر داد.

پایگاه خبری اسپوتنیک روسیه گزارش داد که انفجارهای شدید همزمان شهرهای المیادین، البوکمال و داخل شهر دیرالزور در شرق سوریه را به لرزه درآورد که در نتیجه حملات هوایی رخ داد و گمان می‌رود این حملات از سوی آمریکا بوده باشد که طی آن مراکز غیرنظامی و نظامی هدف قرار گرفته است.

خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد که انفجاری مهیب سحرگاه امروز، شهر دیرالزور را به لرزه درآورد که در نتیجه حمله هوایی یکی از ساختمان‌های مسکونی در محله القصور، در مرکز شهر هدف قرار گرفت.

کد خبر 6062521

دیگر خبرها

  • انفجار مین در سردشت ۲ زخمی برجا گذاشت
  • نیویورک تایمز: تمرکز داعش بر یارگیری از تاجیک ها
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • نیویورک تایمز: داعش بر یارگیری از تاجیک ها متمرکز شده است/ داعش برخلاف ادعاها نابود نشده است
  • انفجار مین در سردشت با دو زخمی
  • انفجار مین در سردشت دو زخمی برجای گذاشت
  • ۵ مهندس چینی در انفجار تروریستی در پاکستان کشته شدند
  • حمله تروریستی دیگری در روسیه خنثی شد
  • حمله به شرق سوریه ۵ زخمی برجای گذاشت +فیلم
  • حمله هوایی آمریکا به دیرالزور/ ۲۰ نفر زخمی شدند