Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@04:12:00 GMT

کاهش20درصدترددهای‌شهری درپایتخت

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۱۳۸۶

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در قرارگاه کاهش تصادفات، گفت: تردد خودروها در پایتخت در مقایسه با دو هفته پیش ۲۰ درصد کاهش داشته است که شدت گرفتن شیوع کرونا در این اتفاق تأثیرگذار بوده است. ناطقان: سردار حسین رحیمی با تحلیل شرایط این روزهای کشور با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان، شیوع ویروس منحوس کرونا و… گفت: امروز خدمت صادقانه و مضاعف همه دستگاه‌ها به مردم در واقع بهترین راه مقابله با دشمنی‌های بدخواهان انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تردد خودرو در سطح شهر تهران در مقایسه با دو هفته قبل حدود ۲۰ درصد کاهش داشته است، عنوان داشت: در شرایط سخت فعلی باید تلاش مضاعفی داشته باشیم و با کار و خدمت رسانی صحیح و سریع و بیشتر در جهت ارتقا نظم و امنیت اجتماعی و ترافیکی و روانی جامعه تلاش نمائیم.

وی با اشاره به اینکه در سه ماهه اول سال ۹۹ در حوزه درون شهری ۱۹ نفر کاهش کشته و در حوزه پلیس راه ۱۴ نفر کاهش کشته و در مجموع ۳۳ نفر کاهش کشته تصادفات در تهران بزرگ را داشته‌ایم، بیان داشت: بحمد الله در شرایط فعلی جز رتبه‌های خوب کشور هستیم. نباید فراموش کرد که کشته شدن یک نفر یعنی ویرانی یک خانواده از این رو تلاش در این حوزه خیر دنیا و آخرت را در پی دارد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه بیشتر کشته شده‌ها در حوزه عابران پیاده (۴۲%) و راکبان موتور سیکلت (۳۶%) است، اظهار داشت: باید تلاش نمائیم که با آموزش‌های صحیح و اقدامات لازم در حوزه عابران پیاده و راکبان موتور سیکلت فرهنگ سازی بهینه ای را انجام دهیم.

وی افزود: پلیس معلم اخلاقی جامعه است که می‌تواند با رفتار و گفتار خوب و شایسته و با خدمت صادقانه خود خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشد.

سردار رحیمی گفت: برقراری و تأمین نظم و امنیت و انضباط ترافیکی در ام القرای جهان اسلام توفیق بزرگی است که باید لحظه به لحظه این فرصت را با خدمت هر چه بیشتر به مردم مغتنم بشماریم.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی لازم و ضروری است، بیان داشت: لازم است در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا دقت لازم انجام شود و اماکن انتظامی بطور دقیق گند زدایی و ضد عفونی شوند. منبع: مهر برچسب ها: ترددهای شهری ، کاهش تردد ، پایتخت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ترددهای شهری کاهش تردد پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع معضل شهری در منطقه ۲ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون خدمات شهری منطقه ۲ شهرداری تهران گفت: زمین همجوار با ایستگاه متروی آزمایش به یک نقطه بی‌دفاع شهری تبدیل شده بود و برای رفع این معضل به صورت موقت دیوار کشی شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در سال ۱۴۰۳
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • رفع معضل شهری در منطقه ۲ تهران
  • تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است
  • اقدامات شهرداری برای ارتقای سلامت تهرانی‌ها | از طرح استعدادیابی سالمندان تا ترویج ازدواج و فرزندآوری
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • عملیات مسخره اسرائیل در اصفهان با اسباب بازی/ مدیریت شهری در حوزه مسکن حکم کمک کننده دارد
  • تصادفات جاده‌ای سالانه جان بیش از یک میلیون نفر را در جهان می‌گیرد
  • قم موفق‌ترین کلان‌شهر کشور در حوزه پسماند؛ کاهش میزان دفن مستقیم به صفر