Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@18:11:57 GMT

سیل در ییلاق تالش قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۱۳۸۷

سیل در ییلاق تالش قربانی گرفت

علی درمانی عصر سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: متاسفانه امروز بر اثر سیلاب ناشی از بارندگی شدید، یک زن حدود ۵۰ ساله که قصد فرار از خانه را داشته، با سیل مواجه شده و جان خود را از دست داده است.

وی افزود: روز گذشته نیز سیل در روستای آق‌اولر سبب تخریب سه واحد مسکونی و خسارت به ۲ واحد دیگر شده بود و امروز نیز سیلاب سرازیر از ارتفاعات تالش، به شهر رسیده و پل ۲۰ متری شهر تالش در معرض سیل قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواشناسی استان گیلان با اعلام تداوم بارش های رگباری، وزش باد موقتی و گاهی شدید و رعد و برق در برخی مناطق نسبت به احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب هشدار داده است.

روستای آق اولر تالش ۳۰ نفر جمعیت دارد و به دلیل اینکه دیوار خانه های قدیمی روستا با آهک، سفید شده، به آق اولر (خانه های سفید) مشهور است و با داشتن آب و هوای خوب و ارتفاعات کوهستانی و جنگلی، از مناطق گردشگرپذیر تالش به شمار می رود.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

برچسب‌ها بارندگی آب گرفتگی مرگ ناگهانی رگبار تالش سیل مرگ و میر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی آب گرفتگی مرگ ناگهانی رگبار تالش سیل مرگ و میر بارندگی آب گرفتگی مرگ ناگهانی رگبار تالش سیل مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم

آفتاب‌‌نیوز :

فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر سه شنبه در خراسان جنوبی آغاز شد و امروز در برخی مناطق استان شدت گرفت.

گزارش‌های دریافتی حاکی است بارش‌های رگباری باعث جاری شدن روان آب در معابر شهری و روستایی شهرستان‌های طبس، بشرویه و زیرکوه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: بارندگی‌های امروز به بخش‌هایی از راه‌های روستایی در مناطق غرب استان خسارت زد.

محمدعلی آخوندی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون در طبس، دیهوک و خوسف سیلاب جاری بوده و خسارت‌ها در حد معمول است.

وی با بیان اینکه برخی آبنما‌های طبس از سیلاب آسیب دیده، عنوان کرد: در زمان حاضر مسیر اسفدن به حاجی آباد زیرکوه دچار سیلاب و صاعقه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: هشدار هواشناسی سطح نارنجی از دیروز در استان صادر شد و بارش‌ها تا اواخر وقت فردا ادامه دارد.

وی اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های امدادی با محوریت فرمانداری‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برند.

سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی هم امروز گفت: ناپایداری جوی تا روز جمعه در استان ادامه دارد و با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها وقوع روان آب، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن برخی مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی قابل پیش بینی است.

جواد نخعی افزود: براساس الگوی نقشه‌های هواشناختی با تقویت و گسترش ناپایداری‌های جوی تا روز جمعه گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک، رگبار و رعد و برق، در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه پیش بینی می‌شود.

فرماندهی پلیس راه طبس - یزد هم اعلام کرد: با توجه به بارش باران و جاری شدن روان آب در محور‌های منطقه، رانندگان سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند و تا فردا از سفر‌های غیر ضروری خودداری شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • لحظه وحشتناک تخریب یک خانه بر اثر بارندگی و سیلاب! | ویدئو
  • سیل در جنوب چین قربانی گرفت؛ بیش از ۱۱۰ هزار نفر آواره شدند
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند