Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز سه شنبه  از احتمال تداوم شیوع کرونا در فلسطین اشغالی تا سال 2021 خبر داد و خواستار انجام تمهیداتی بیشتر در این زمینه شد.

اخبار بین الملل- به نوشته وبگاه شبکه خبری «بلومبرگ» «بنی گانتس» وزیر جنگ اسرائیل گفت که ویروس کرونا به طور محتمل تا خاتمه سال آینده میلاد باقی خواهند ماند و لازم است تا آن زمان بیماران در هتل قرنطینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گانتس که با هتل‌داران فلسطین اشغالی نشستی مجازی داشت، گفت :«فرض باید این باشد که این عملیات تا پایان سال 2021 ادامه یابد، یعنی کل سال آینده نیز بحرانی خواهد بود.»

وی به هتلداران توصیه کرد که باید احتمال قرنطینه کردن افرادی که قادر به ماندن در منازل نیستند را در هتل‌ها در نظر گیرند.

بر اساس آخرین آمارها در فلسطین اشغالی بیش از 41 هزار مورد ابتلای قطعی به کرونا و 370 مورد مرگ گزارش شده است. «یووال اشتاینیتس» وزیر انرژی و از متحدان سیاسی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر روز دوشنبه خواستار اعمال سریع محدودیت‌های 10 تا 15 روزه برای متوقف کردن شیوع مجدد ویروس  کرونا شد.

همزمان با افزایش تصاعدی شمار مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در فلسطین اشغالی و رسیدن آن به رکوردهای روزانه بیش از ۱۰۰۰ نفر، نظام درمانی رژیم صهیونیستی نیز با کمبود تجهیزات تشخیصی ابتلا به این بیماری مواجه شده است.

وزارت بهداشت رژیم  اسرائیل می‌گوید با کمبود تجهیزات لازم جهت انجام آزمایش ابتلا به ویروس کرونا مواجه است و برای رفع آن، فرایند خرید بدون مناقصه کیت‌های تشخیصی به ارزش ۱۷ میلیون دلار از سه شرکت تأمین‌کننده را کلید زده است. هفت نوع کیت تشخیص ابتلا به کرونا در فلسطین اشغالی با کمبود شدید روبه‌رو بوده و لازم است که فوراََ تهیه شود .

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شیوع کرونا اسرائیل رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین اشغالی شیوع کرونا فلسطین اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ۲۰۰ روز مقاومت در شمال فلسطین اشغالی

فیلم| ۲۰۰ روز مقاومت در شمال فلسطین اشغالی

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
  • یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد
  • نتانیاهو خواهان طولانی‌شدن جنگ و گسترش آن در منطقه است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • فیلم| ۲۰۰ روز مقاومت در شمال فلسطین اشغالی
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟