Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@13:45:23 GMT

سرکوب شدید زندانیان فلسطینی در زندان «عوفر»

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۱۴۱۴

سرکوب شدید زندانیان فلسطینی در زندان «عوفر»

نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به زندان عوفر، زندانیان را به شدت سرکوب کرده و علیه آنان از گاز استفاده کردند.

به گزارش مشرق، پس از شناسایی نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در زندان های رژیم صهیونیستی، همچنان تنش در داخل این زندانها حکم فرماست.

بیشتر بخوانید: عریقات: اسرائیل اسیر فلسطینی کرونایی را آزاد نکند، مقصر حتمی است

روزنامه القدس العربی گزارش داد که رژیم صهیونیستی همچنان به سیاست «اهمال‌کاری پزشکی» ادامه می‌دهد و نظامیان این رژیم طی دو روز گذشته به بخشهای مختلف این زندانها یورش می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه فلسطینی «الاسیر» گزارش داد که نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی که وابسته به اداره زندانهای این رژیم هستند، شامگاه گذشته به زندان «عوفر» یورش برده و زندانیان را به شدت سرکوب کردند.

به گزارش این باشگاه، نظامیان صهیونیست همچنین علیه زندانیان از گاز استفاده کردند و این برای دومین بار است که دست به سرکوب زندانیان می‌زنند.

بنا بر این گزارش، نظامیان صهیونیست بامداد امروز، به بخش ۱۶ این زندان یورش بردند و در پی این اقدام، زندانیان دست به اعتراض زده و با سردادن تکبیر، درهای زندان را به هم کوبیدند.

این باشگاه بار دیگر مسئولان صهیونیست را مسئول حفظ جان اسرای فلسطینی حاضر در عوفر دانست و تأکید کرد، درست، وقتی که جهان درگیر کروناست، اسرای در بند زندان، با اقدامات سرکوبگرایانه صهیونیستها روبرو هستند.

مدیریت زندانهای صهیونیستی از آغاز سال گذشته بر شدت سرکوب زندانیان فلسطینی افزوده و زندان عوفر از جمله زندانهایی بوده که شدت سرکوب در آن بسیار بالاست.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم صهیونیست مشرق رژیم صهیونیستی اسیران فلسطینی زندان زندانی رژیم صهیونیستی شدت سرکوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه

منابع خبری از شهادت یک خبرنگار فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، محمد بسام الجمل، خبرنگار فلسطینی شب گذشته در جریان بمباران خانه‌اش در منطقه الجنینه در شرق رفح توسط رژیم صهیونیستی به شدت مجروح شد.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، این خبرنگار صبح امروز به شهادت رسید.

سندیکای خبرنگاران فلسطینی در اواخر فروردین امسال در گزارشی از شهادت و زخمی‌شدن ۱۵ خبرنگار در جنایات رژیم صهیونیستی طی ماه مارس در نوار غزه خبر داد.

 در ماه مارس، نیروهای اشغالگر ۱۰۵ جنایت و تخلف علیه روزنامه‌نگاران فلسطینی مرتکب شدند که طی آن ۶ خبرنگار شهید و ۹ تن دیگر مجروح شدند.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، کمیته آزادی‌ها وابسته به سندیکای روزنامه‌نگاران فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد از این ۶ خبرنگار سه تن به دلیل بمباران خانه‌هایشان به شهادت رسیدند. سه خبرنگار دیگر هم بر اثر اصابت گلوله و ترکش شهید و ۹ تن دیگر زخمی و در وضعیت وخیم به سر می‌برند.

این بیانیه می‌افزاید که ارتش اشغالگر ۱۰۵ جنایت و تخلف از جمله تخریب ۱۲ مؤسسه و خانه متعلق به خبرنگاران در نوار غزه، دستگیری هشت خبرنگار، ۲۴ مورد تخریب و ضبط تجهیزات روزنامه‌نگاری و ۲۲ مورد بازداشت تیم روزنامه‌نگاری برای اخلال در کار را مرتکب شده است.

نقض آزادی مطبوعات به‌ویژه با بسته‌شدن شبکه تلویزیونی فلسطین در شهر قدس و با اخراج تعدادی از خبرنگاران برای پوشش‌ندادن رویدادهای این شهر و اطراف مسجدالاقصی تشدید شده است.

طبق گزارش منابع خبری از هفتم اکتبر تا کنون بیش از ۱۳۰ خبرنگار در غزه به شهادت رسیدند.

این اتحادیه اطمینان داد که همواره به دنبال تعقیب رژیم صهیونیستی در برابر دادگاه‌های بین‌المللی برای جنایات ارتکابی علیه روزنامه‌نگاران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • افزایش شدید تعداد آوارگان فلسطینی در دیرالبلح
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه