Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار اسماعیل قاآنی گفت: آنچه امروز در آمریکا اتفاق افتاده بویژه حادثه ناو نتیجه عمل و رفتار و جنایت دولت آمریکاست و این وعده الهی است که هرکسی ظلم و جنایتی کند دچار عذاب الهی می شود. این ها چون کلام الهی را تغییر دادند و ظلم کردند و جنایت مرتکب شدند گرفتار قهر و عذاب الهی شدند.

به گزارش قدس آنلاین، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در جمعی از فرماندهان مقاومت در واکنش به آتش سوزی ناو آمریکایی «یواس‌اس بونهوم ریچارد» تاکید کرد: آمریکایی ها بی خودی دنبال مقصر نگردند و دیگران را متهم نکنند این آتشی است که خودشان روشن کرده اند و امروز این آتش آنها را در بر گرفته است باید به آنها بگوییم این اتفاق پاسخ جنایت های شما است که به دست عناصر خود شما اتفاق افتاده است، خداوند با دست خود شما، شما را مجازات می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوادث سختی پیش روی رژیم صهیونیستی است
فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به دولت امریکا، یادآور شد: هنوز روزهای خوشی های شماست روزهای بسیار سخت و حوادث سختی پیش روی شما و رژیم صهیونیستی است.

آمریکا باید وضع بد خود را قبول کند و بیش از این به بشریت ظلم نکند
سردار قاآنی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که ارتش آمریکا خسته و فرسوده شده و تجهیزات آن به آهن پاره تبدیل شده است. مدتها است فرماندهان نیروی دریایی ارتش آمریکا می‌گویند این ناوها آهن پاره هایی بیش نیستند. آمریکا باید وضع بد خود را قبول کند و بیش از این به بشریت و مردم خود ظلم نکند.

منبع: العالم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس آتش سوزی ناو آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند

به گزارش قدس آنلاین، به گفته پلیس محلی هنوز تلفات جانی بر اثر این حادثه گزارش نشده است.

در پی وقوع این آتش‌سوزی دود غلیظ و زیادیِ منطقه حادثه را فراگرفته و باعث مزاحمت برای ساکنان و مشاغل محلی شده است.

به گزارش «دِ هندو»، تاکنون علت وقوع این آتش سوزی مشخص نشده است و پیش از این نیز این مکان طعمه حریق شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • شکست پنجه عقاب در صحرای طبس
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند + فیلم
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند+فیلم
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان