Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا به اظهارات مورینیو و کلوپ در خصوص لغو محرومیت منچسترسیتی از حضور در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته CAS، دادگاه عالی ورزش محرومیت 2 ساله منچسترسیتی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا را لغو کرد و جریمه این باشگاه را از 30 میلیون یورو به 10 میلیون یورو کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم باعث شد تا مورینیو و کلوپ به این رای واکنش نشان دهند. مربی لیورپول اظهار داشت که به علت گرفتن این تصمیم از سوی یوفا، روز گذشته روز خوبی برای فوتبال نبود.

مورینیو نیز رای یوفا را شرم‌آور دانست و گفت: اگر منچسترسیتی گناه‌کار نیست پس نباید جریمه هم بشود. اگر گناه‌کار است پس باید محروم شود. این تصمیمی که گرفته شد شرم‌آور و یک فاجعه است.

واکنش 2 مربی تاتنهام و لیورپول باعث شد تا صدای پپ گواردیولا درآید و پاسخ آنها را بدهد.

مربی منچسترسیتی در این خصوص گفت: ژوزه و دیگر مربیان باید بدانند که ما زیان دیدیم. ما مجبور به عذرخواهی شدیم. اگر ما کار اشتباهی کردیم تصمیم یوفا و CAS را می‌پذیرفتیم. من انتظار ندارم که لیورپول، تاتنهام، آرسنال، چلسی، ولورهمپتون و دیگر تیم‌ها از ما حمایت کنند. ولی ما باید از خودمان دفاع کنیم. من حق دفاع کردن از خودمان را داریم زمانی که معتقدیم کاری که کرده‌ایم درست بوده است.

گواردیولا تصریح کرد: 3 قاضی مستقل دادگاه عالی ورزش این حرف را به ما زدند که اشتباهی صورت نگرفته است. امروز اتفاقا روز خوبی برای فوتبال است زیرا که قانون برای ما و دیگر تیم‌های مشابه هم رعایت شد.

وی خاطرنشان کرد: ما ضرر و زیان دیدیم،‌ برخی به ما تهمت زدند که ما تقلب کرده‌ایم و دروغ گفتند. بسیار هم دروغ گفتند. در آنجا فرض اصلا بر معصومیت ما نبود.

گواردیولا تصریح کرد: ‌لیورپول، یونایتد و مخصوصا آرسنال از موقعیتی که سیتی قرار گرفته است راحت نیستند. ولی ما سزاوار این جایگاهیم. ما سزاوار این هستیم که سال به سال قوی‌تر شویم. انسان‌هایی فوق‌العاده در این باشگاه کار می‌کنند تا این تیم روز به روز بهتر شود تا طرفداران به ما این باشگاه افتخار کنند و اجازه این حرف‌ها را نمی‌دهیم.

گواردیولا گفت: اگر مخالف حرف‌های من هستی، در را بزن و با رئیس و مدیریت باشگاه صحبت کن. نه که اینجا بنشینی و یک سری جملات را زمزمه کنی.

روز گذشته نیز خاویر تباس، رئیس لالیگا  در مصاحبه با نشریه «مارکا» اسپانیا از این حکم CAS ابراز ناراحتی کرد و گفت: دادگاه عالی ورزش باید درباره این حکم خود بازنگری کند. CAS سازمان مناسبی برای بازنگری تصمیمات فوتبالی است.

گواردیولا را پاسخ رئیس لالیگا را نیز داد و اظهار داشت: او هم یک نمونه دیگر است. این آدم، سنور تباس حتما بسیار به لیگ برتر انگلیس حسادت ورزیده که این حرف‌ها را زده است. می‌دانم که او آدم به شدت قانونی است تا آنجایی که من دیده‌ام. به نظرم دفعه بعد باید از او باید بپرسم که در کدام دادگاه حضور پیدا کنم و کدام قاضی پرونده ما را بررسی کند.

وی ادامه داد: تباس باید نگران لالیگا باشد و تمام تمرکزش را روی آن لیگ ببرد. معمولا برای اینگونه آدم‌ها رای دادگاه اگر خوب باشد همه چیز عالی و بی‌نقص است مثل خیلی از اتفاقاتی که در اسپانیا رخ داده ولی اگر مخالف نظرشان باشد مشکل به وجود می‌آید.

گواردیولا تصریح کرد: ما فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنیم. آقای سنور تباس! به خاطر اینکه توانستیم به این رقابت برسیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گواردیولا لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی منچستریونایتد لیورپول کلوپ مورینیو تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم

سخنگوی گردان‌های قسام با اشاره به گستره تاثیرگذاری عملیات تنبیهی «وعده صادق» اعلام کرد که این عملیات قواعد جدیدی را وضع کرد و محاسبات دشمن صهیونیست را به هم ریخت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین) در سخنانی اعلام کرد که دشمن صهیونیست پس از ۲۰۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی تلاش دارد خود را جمع و جور کند.

ابوعبیده افزود: دشمن همچنان در شن‌های غزه گرفتار شده، هیچ دستاوردی جز شرمساری و شکست نداشته است و از این ورطه برای کشتار و ویرانی بیشتر استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: ۲۰۰ روز است که دشمن بدون هرگونه هدف، چشم‌انداز و آزادی اسیران خود در شن‌های غزه گرفتار شده است. در دویستمین روز از جنگ غزه مقاومت همچنان مانند کوه استوار است. جهان قدرت مبارزان ما و ضربه‌های دردناک آن‌ها را نه تنها در مقابله با حمله‌های دشمن بلکه هنگام عقب‌نشینی آن‌ها نیز شاهد بود.

ابوعبیده گفت: ما تنها بخش اندکی از ضربه‌های قهرمانانمان به دشمن را به تصویر کشیده و ثبت کردیم. ضربه‌های ما به دشمن ادامه خواهد داشت و شکل‌ها و گونه‌های جدیدی را به خود خواهد گرفت.

وی افزود: از جمله دروغ‌های کابینه دشمن آن است که تلاش دارد برای جهانیان این توهم را ایجاد کند که گردان‌های قسام را نابود کرده و تنها یک گردان در رفح باقی مانده است. این یک دروغ بزرگ است. ما از حقوق ملت خود، پایان جنگ، بازگشت آوارگان، بازسازی غزه و ورود کمک‌ها کوتاه نخواهیم آمد.

ابوعبیده ادامه داد: خون‌هایی که ریخته شدند تنها با گرفتن حق طبیعی ما و تحقق شروط مقاومت جبران خواهند شد. کابینه دشمن در دستیابی به توافق مبادله اسیران وقت‌کشی می‌کند و تلاش دارد در تلاش‌های میانجیگران برای دستیابی به آتش‌بس کارشکنی کند.

سخنگوی قسام گفت: سناریوی «رون آراد» شاید در دسترس‌ترین سناریو برای تکرار در مورد اسیران دشمن در غزه باشد. آنچه فشار نظامی خوانده می‌شود تنها ما را به پایداری روی مواضعمان، حفاظت از حقوق مردممان و کوتاه نیامدن از آن سوق می‌دهد.

وی افزود: ما تمامی اقدامات وتلاش‌های نظامی و مردمی به ویژه در جبهه‌های لبنان، یمن و عراق را ارج می‌نهیم. ما عمق تأثیر واکنش ایران و ضربه‌های آن به دشمن را درک می‌کنیم. حجم و ماهیت واکنش ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و محاسبات دشمن را به هم ریخت.

سخنگوی قسام ادامه داد: دوره عربده‌کشی بی حساب و کتاب دشمن تمام شده است. پاسخ همراه با دست‌پاچگی دشمن به اقدامات مقاومت در تمامی جبهه‌ها اهمیت مقاومت را نشان می‌دهد.

ابوعبیده گفت: ما از مردم اردن می‌خواهیم که اقدامات خود را شدت ببخشند. ما از امتمان می‌خواهیم که به اقدامات خود در حمایت از مقاومت شدت ببخشد.

وی افزود: ما به مقاومت شجاع کرانه باختری و تمامی تلاش‌ها در وجب به وجب خاک سربلندمان درود می‌فرستیم. نخستین جبهه مقاومت جبهه کرانه باختری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • کنعانی: پاسخ ایران به اقدام صهیونیست‌ها حرفه‌ای بود/ به هرگونه اقدام متجاوزانه پاسخی قاطع می‌دهیم
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟