Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش بخشی از موفقیت های سعید برخورداری دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید

هیچ وقت قصد خداحافظی از تیم ملی را نداشته‌ام

 

انتهای پیام/پ

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندبال تیم ملی فدراسیون هندبال هندبال اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری برخی متقاضیان با فرم ج قرمز از زمین رایگان

در هفته‌های پیشین شاهد گلایه‌هایی از نحوه واگذاری زمین به متقاضیان در استان مرکزی بودیم.

سرپرست راه و شهرسازی استان درباره این موضوع به خانواده‌ها گفت: خانواده‌هایی که تا پیش از ۲۴‌مهر ۱۴۰۰ در سامانه مسکن ملی ثبت نام کرده و فرم ج آن‌ها قرمز شده است، می‌توانند زمین رایگان طرح متقاضیان جوانی جمعیت را دریافت کنند.

یوسف زاده با اشاره به خانواده دارای شش فرزند که هنوز زمینی دریافت نکرده است، افزود: به دلیل سرریز جمعیت متقاضی زمین در شهر اراک، زمین اهدایی آنها در شهر امیرکبیر واگذار می‌شود.

به گفته یوسف زاده این افراد باید وارد سامانه این طرح شده، شهر خود را شهر امیرکبیر انتخاب کنند. اما آنچه حتمی و یقینی است این است که خانواده‌های سه فرزند و بیشتر زمین رایگان دریافت می‌کنند.

یکی دیگر از خبرهای خوب یوسف زاده در این گفتگو واگذاری ۹۰۰ قطعه زمین رایگان در شهر جدید امیر کبیر است.

حجت الاسلام جودکی کارشناس مذهبی هم پیرامون حکم شرعی سقط جنین گفت: بر اساس فتوا‌ی علمای دین اگر نگه داشتن جنین، جان مادر و جنین را به خطر بیاندازد، سقط حرام نیست، اما در غیر این صورت، سقط جنین قتل محسوب می شود.

اجرای ماده ۲۴ قانون حمایت از جوانی جمعیت و خانواده برای حمایت از مادران دارای فرزند شیرخوار زیر دو سال اجرایی شد. در این طرح ملی هر مادر دارای فرزند زیر دوسال که در دهک‌های یک تا سه هستند، می‌توانند هر ماه مبلغ ۶۰۰ هزار تومان اعتبار خرید دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • صعود قاطعانه شاگردان شمسایی
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم
  • جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!
  • برخورداری برخی متقاضیان با فرم ج قرمز از زمین رایگان
  • مسی با یک تیر 2 نشان را در فوتبال آمریکا زد