Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته از تهران عازم بلژیک شد تا پس از شرکت در تست های پزشکی باشگاه آنتورپ، قرارداد خود را با این باشگاه نهایی کند.

با این حال یک سایت بلژیکی اعلام کرد ممکن است حضور بیرانوند در تست های پزشکی و امضای قرارداد با این دروازه بان ایرانی به خاطر ویروس کرونا مدتی به تعویق بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت «walfoot» بلژیک در این ارتباط نوشت: «همانطور که روز گذشته اعلام کردیم، علیرضا صفربیرانوند در آستانه پیوستن به تیم آنتورپ است. با این حال، بحران بهداشتی مرتبط با ویروس کرونا ممکن است نهایی شدن این پرونده را کُند کند.»

در ادامه این مطلب آمده است: «باوجود اینکه دروازه بان تیم ملی ایران موفق شد بعد از چند روز ممانعت بالاخره به بلژیک بیاید اما زمان حضورش در تست های پزشکی همچنان نامشخص است. اپیدمی کرونا در ایران (۲ هزار و ۳۴۹ فرد جدید مبتلا به کرونا در روز دوشنبه) ممکن است دروازه بان ۲۷ ساله را قبل از انجام تست های پزشکی مجبور به مراعات دو هفته ای کند. در نهایت اگر همه چیز خوب پیش برود، قرارداد با شماره یک در چند روز امضا می شود.»

104 / 351 علیرضا بیرنوند پرسپولیس آنتورپ قرنطینه کرونا در ورزش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس آنتورپ قرنطینه کرونا در ورزش تست های پزشکی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرارداد میان طالبان و شرکت گاما

معاونیت اقتصادی ریاست‌الوزرای طالبان با نشر خبرنامه‌ای از امضای قرارداد ساخت مرحله دوم قطعه چهارم خط آهن هرات خواف با شرکت روسی خبر داد و گفت این قرارداد روز پنج‌شنبه، ۹ حمل میان اداره راه آهن این گروه و یک شرکت روسی به‌نام «گاما» امضا شده است.

طبق این خبرنامه، پروژه قطعه چهارم مرحله دوم خط آهن خواف-هرات ۴۷ کیلومتر طول دارد که مجموع هزینه آن ۳۵ میلیون دالر است و تا دو سال دیگر کار آن به‌صورت معیاری پایان خواهد یافت.

به گفته معاونیت اقتصادی ریاست‌الوزاری طالبان، این آخرین قسمت پروژه راه آهن خواف-هرات است که از رباط پریان شروع می‌شود و به میدان هوایی هرات و شهرک صنعتی می‌رسد.

این در حالی است که در ماه میزان سال گذشته نیز اداره خط آهن طالبان قرارداد استفاده از قطعه سوم خط آهن خواف-هرات را با ایران امضا شد.

طالبان در حالی از افتتاح رسمی این خط آهن خبر می‌دهند که پیش از تسلط بر افغانستان، مانع تطبیق کار این نوع پروژه‌ها بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پوچتینو: لاویا حین امضای قرارداد با چلسی مصدوم بود
  • حامی بیرانوند به تیم قطری پیوست
  • درس عبرت قلعه نویی به بیرانوند در عشق‌آباد
  • امضای قرارداد بازسازی فرودگاه ننگرهار با ایران
  • امضای قرارداد میان طالبان و شرکت گاما
  • توضیح وزارت بهداشت درباره خانم دکتر بخشی/ علت مرگ هنوز توسط پزشکی قانونی اعلام نشده است
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • (عکس) امضای جهانبخش بر روی پای دختر هلندی!
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا