Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@23:48:11 GMT

نماز عید قربان در فضای باز برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۱۶۶۵

نماز عید قربان در فضای باز برگزار نمی‌شود

مقامات سعودی برای نخستین بار اعلام کردند که نماز عید قربان در فضاهای باز برگزار نخواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، مقامات سعودی برای نخستین بار اعلام کردند که نماز عید قربان در فضاهای باز برگزار نخواهد شد و تنها در مساجدی که بر اساس پروتکل‌های بهداشتی آماده شده‌اند نماز عید قربان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللطیف بن عبدالعزیز وزیر ارشاد و امور اسلامی عربستان اعلام کرد که نماز عید قربان تنها در مساجدی که بر اساس پروتکل‌های بهداشتی آماده شده‌اند برگزار خواهد شد تا جای که اجازه برگزاری نماز در مصلی ها و اماکن باز نیست.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: عربستان کرونا عید قربان نماز عید قربان نماز عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان

به گزارش ورزش‌سه، آخرین تمرین تیم فوتبال سپاهان روز گذشته در شرایطی در کمپ باغ فردوس برگزار شد که پیام نیازمند پس از چندین هفته در جریان تمرینات پرفشار سانتوس دیده می‌شود و به نظر می‌رسد آخرین روزهای ریکاوری از مصدومیت را پشت سر می‌گذارد. 

نیازمند در آخرین دیدار سپاهان مقابل ذوب آهن که روز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد نیز پس از چندین هفته و غیبت در ۳ بازی تیمش سرانجام در فهرست تیم حضور داشت و اگر میرزازاد مشکلی پیدا می‌کرد، نیازمند وارد زمین می‌شد. 

با این وصف می‌توان انتظار داشت که نیازمند در مصاف روز یکشنبه تیمش مقابل ملوان که در ورزشگاه سیروس قایقران برگزار خواهد شد، بار دیگر در جمع ۱۱ بازیکن اصلی این تیم و جلوتر از نیما میرزازاد که توانسته در غیاب او سه کلین‌شیت ثبت کند وارد زمین شود.

دیگر خبرها

  • پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان
  • آغاز راهپیمایی مردم یاسوج در حمایت از عملیات وعده صادق
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند