Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید امیری تلاش می‌کند خود را به بازی با فولاد خوزستان که بدون تردید مهم‌ترین دیدار سرخپوشان در مسابقات باقی مانده از فصل نوزدهم به‌شمار می‌رود، برساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید امیری، هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دیدار مقابل پیکان از ناحیه کشاله دچار مصدومیت شد و به همین دلیل بازی با شاهین بوشهر و ماشین‌سازی تبریز را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به بحران کمبود مهاجم در پرسپولیس، امیری تلاش زیادی داشت تا حداقل بتواند در بازی با ماشین‌سازی، پرسپولیسی‌ها را در سفر به تبریز همراهی کند، اما کادر پزشکی این اجازه را به او نداد.

حالا امیری تلاش می‌کند خود را به بازی با فولاد خوزستان که بدون تردید مهم‌ترین دیدار سرخپوشان در مسابقات باقی مانده از فصل نوزدهم به‌شمار می‌رود، برساند. حتی شنیدیم او به یحیی گل‌محمدی گفته برای بازی آماده است و تلاش می‌کند با بهترین فرم ممکن وارد لیست تیم شود. اگر پرسپولیس موفق به کسب پیروزی مقابل فولاد شود، شاید آخرین گام به سمت کسب قهرمانی را بردارد و کار را تمام کند. با این حال، بازی برای همه اعضای تیم اهمیت فوق العاده‌ای دارد و یحیی می‌خواهد با همه بازیکنانش وارد این بازی شود به‌خصوص که امید عالیشاه مصدوم و کمال کامیابی‌نیای محروم هم به لیست برمی‌گردند و بدون تردید قدرت تیم را افزایش می‌دهند.

این موضوع می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها پتانسیل بالاتری برای رسیدن به پیروزی بسازد، زیرا مثلث خطرناک امیری، مهدی ترابی و بشار رسن می‌تواند هر خط دفاعی را تحت تأثیر قرار بدهد. یحیی دنبال آن است امیری را به این دیدار برساند زیرا برای او در کنار علی علیپور در خط حمله، برنامه‌های جذابی در سر دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان ایران تمرین امروز را از ساعت ۱۶ و پس از جلسه فنی در هوای بهاری در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

اوسمار لوس ویرا پس از تشریح برنامه‌های تمرین امروز، بازیکنان را جهت انجام تاکتیک‌های تیمی، برای بازی برابر صنعت نفت در زمین چمن فرا خواند. پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ، فوتبال درون تیمی و شوتزنی به سمت دروازه از بخش‌های مختلف این تمرین بود.

علیرضا بیرانوند و وحدت حنانوف کماکان زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را دنبال می‌کنند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

پرسپولیس، فردا (چهارشنبه) آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار و پس از آن با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد آبادان ترک خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی برگشت از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر، از ساعت ۱۹ پنج‌شنبه، در آبادان میهمان تیم صنعت نفت خواهد بود. این دیدار با توجه به وضعیت حساس صنعت نفت در جدول که برای بقا می‌جنگد بسیار حساس است.

دیگر خبرها

  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • استقلال یا پرسپولیس؛ کدام‌یک قهرمان می‌شود؟
  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد
  • تلاش ۶ تیم برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • رسیدن به بالاترین رکورد روزانه تولید آهن اسفنجی در مگامدول‌های احیا مستقیم فولاد مبارکه
  • پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل، ۱۲ پاس به هم دادند
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)