Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@14:48:47 GMT

ستاره یونایتد؛ هدف اول تابستانی PSG

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۱۷۶۸

ستاره یونایتد؛ هدف اول تابستانی PSG

پاری سن ژزمن قصد دارد در ماه های پیش رو برای خرید مارکوس راشفورد، ستاره انگلیسی و 21 ساله منچستریونایتد اقدام کند.

 

به گزارش "ورزش سه"، در فصل جاری ستاره های جوان یونایتد عملکرد درخشانی داشته اند و مارکوس راشفورد نیز بی شک یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده است. او دیروز و در جریان تساوی 2-2 یونایتد مقابل ساوتهمپتون موفق شد بیست و یکمین گل فصل خود را به ثمر برساند و نشریه ایندپندنت خبر از علاقه شدید توماس توخل به این بازیکن داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ادینسون کاوانی، ستاره باتجربه پاری سن ژرمن دیگر با این تیم قرارداد ندارد و باشگاه متمول فرانسوی در تلاش برای خرید یک جانشین است. این نشریه در ادامه اذعان اداشت توماس توخل برای راضی کردن مدیران باشگاه برای خرید مارکوس راشفورد تلاش زیادی کرده و معتقد است در انگلیس کسی به طور کامل متوجه توانایی های شگرف این مهاجم 21 ساله نیست.

 

این در حالیست که به نظر می رسد مارکوس راشفورد در پروژه آتی یونایتد نقش مهمی دارد و بعید است این باشگاه در حال رشد به راحتی اجازه جدایی او را صادر کند. اخبار حاکی از آن است که یونایتد تنها در صورت رسیدن پیشنهادی معادل 100 میلیون پوند اجازه جدایی مارکوس راشفورد را صادر خواهد کرد که در این شرایط رقم هنگفتی به شمار می آید. این در حالیست که پاری سن ژرمن چند هفته قبل و با پرداخت 50 میلیون یورو قرارداد قرضی مائورو ایکاردی، مهاجم اینتر را دائمی کرد و به نوعی جانشین کاوانی جذب شد.

نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 مارکوس راشفورد منچستر یونایتد توماس توخل (سرمربی) پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 مارکوس راشفورد منچستر یونایتد توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن مارکوس راشفورد پاری سن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس توخل با سران منچستریونایتد

آفتاب‌‌نیوز :

به نظر می‌رسد توماس توخل در پایان فصل جای اریک تن هاخ را در یونایتد بگیرد. تن هاخ هنوز نتوانسته انتظارات را در منچستریونایتد برآورده کند. شیاطین سرخ در رده هفتم جدول در لیگ برتر قرار دارند و شانسی برای صعود به لیگ قهرمانان ندارند. 

سران یونایتد که از نتایج این فصل راضی نیستند به دنبال جانشینی برای این مربی هستند و به همین خاطر مذاکراتشان را با توماس توخل شروع کردند.

به گزارش کیکر، توماس توخل سرمربی بایرن ممکن است پس از جدایی از مونیخ به دنبال پیوستن به منچستریونایتد باشد. بر اساس این گزارش، سرمربی ۵۰ ساله تماس‌های اولیه با مدیران یونایتد داشته است و گفته می‌شود در صورت توافق فصل بعد هدایت یونایتد را عهده دار خواهد شد.

جیمز رتکلیف، مالک یونایتد، از توخل درخواست کرده فعلا با تیمی مذاکره نکند و در پایان فصل جای تن هاخ را در تیم بگیرد.

در دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس منچستریونایتد به سختی از سد کاونتری‌سیتی گذشت و فینالیست شد.

به این ترتیب منچستریونایتد ۵ خرداد در فینال جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. این دو تیم فصل قبل هم در فینال بودند و سیتی توانست ۲ بر یک به برتری برسد و جام قهرمانی را به دست بیاورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)
  • گل برالدو به لیون (پاری سن ژرمن 2-0 لیون)
  • گل به خودی ماتیچ مقابل پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-0 لیون)