Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@21:20:27 GMT

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۱۷۸۱

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:

سردار حسن حکمتیان روز سه شنبه ۲۴ تیرماه در نشست با خبرنگاران، افزود: باور داریم که طی کردن مسیر باشکوه انقلاب اسلامی نیازمند دوستی و وحدت همه جانبه است.
وی اظهارکرد: نباید بگذاریم مردم از حاکمیت دل سرد شده و باید با تکیه بر تمام توان و تلاش برای سازندگی و توسعه روز افزون کشور گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز جوانان ما تکرار فرماندهان جنگ هستند و حججی‌ها به عنوان نمادی از این جوانان است.
سردار حکمتیان با اشاره به فعالیت تیپ ۴۸ فتح، تصریح کرد: اکثر شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد متعلق به تیپ ۴۸ فتح هستند که به ندای ملکوتی امام انقلاب لبیک گفته و در طول ۴۱ سال انقلاب با یزیدیان زمان جنگیدند و از همه هست‌های دنیوی گذشته و با معبود حقیقی معامله کردند و بهشت برین گوارای وجودشان باشد.
وی ادامه داد: شهدا جان خود را فدا کردند تا ما در یک جزیره امن زندگی کنیم. شهدا و ایثارگران روایتگر جنگ نابرابری هستند که به مانند آن وجود ندارد.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فرزندان این مرز و بوم فداکارانی بودند که سال‌های سال در گرمای ۵۰ درجه خوزستان و خط ۱۶۴ کیلومتری و در سخت‌ترین و سردترین ارتفاعات کشور در برابر همه سوداگری‌ها، فتنه‌ها، گروهک‌ها، قاچاقچیان و دشمنان جانانه جنگیدند.
سردار حکمتیان تاکید کرد: ۷ شهید و ۳۲ جانباز را در سال ۹۰ در مبارزه با گروهک تروریستی پژاک در منطقه جاسوسان  تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده ایم. دشمنانی که توسط استکبار جهانی تا دندان تجهیز شده بودند و دنبال بودند که جزیره امن کشور ما را نا امن کنند.
وی افزود: هیچ گروهکی نتوانست از معبر ما عبور کند و رزمندگان تیپ ۴۸ فتح استان معابر را برای قاچاقچیان نا امن کردیم.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کشور در برهه‌های مختلف حوادث و سوانح متعددی را پشت سر گذاشته است، تصریح کرد: فرزندان این دیار در سیل، زلزله، محرومیت زدایی، فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و کشاورزی و امدادی نیز بی نظیر عمل کرده و به یاری تک تک هموطنان شتافتند.
سردار حکمتیان گفت: تمام تجهیزات ترابری تیپ ۴۸ نیز در سیل خوزستان در کنار سایر تیم‌هایش از همان ابتدا حضور یافت. در سیل لرستان نیز این تیپ با تمام توان وارد عمل شد و در مناطق مختلف استان نیز به همین شکل حرکت کردیم. به کار جهادی و وحدت و در کنار هم بودن اعتقاد داریم و این مهم در کنار رسالت‌های اصلی در دستور کار ماست.
وی با اشاره به خدمات دهی در زمان شیوع کرونا، عنوان کرد: ۳۳۵ هزار ماسک در این راستا تولید و ۱۵۲ هزار لیتر آب ژاول برای استان تأمین و به استان منتقل کردیم.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه‌های ۲۴ ساعته غربالگری از دیگر اقدامات عملیاتی شده است. یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز با هدف کمک‌های مومنانه جمع آوری و در بین جامعه هدف توزیع شد.
حکمتیان همچنین با اشاره به آتش سوزی‌های استان، ادامه داد: گروهان امام حسین تیپ ۴۸ فتح با تمام امکانات پایش، مهار و کنترل آتش سوزی جنگل‌های استان را پوشش داده است.
وی با بیان اینکه امروزه دچار یک جنگ ترکیبی و تلفیقی تمام عیار با ایادی استکبار و نظام سلطه در مقابل جمهوری اسلامی هستیم، تصریح کرد: در طول ۴۱ ساله انقلاب دشمن تاکتیک‌های متعددی را علیه ما ایجاد کرد. زمانی که فهمیدند طلوع جمهوری اسلامی غروب استکبار و غرب زدگی است، شروع به توطئه و دسیسه کردند.
به گزارش ایسنا، فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن نبرد رسانه ای را با ۳۰۰ شبکه برعلیه جمهوری اسلامی راه انداخته است، بیان کرد: نبرد رسانه و جنگ نرم، توطئه‌های مختلف، تجهیز گروهک‌های تروریستی و گسیل به سوی مرزها از دیگر دشمنی‌های استکبار بود. امروز همه را با هم به کار گرفته‌اند، اما جنگ سخت اتفاق نخواهد افتاد.

سردار حکمتیان عنوان کرد: باید قرارگاهی عمل کنیم و از هرگروه، قوم و جناحی که هستیم در برابر دشمن اصل وحدت را دنبال کنیم و در مقابل کشور، خون شهدا، باورها و اعتقادات مردم و منافع ملی و عمومی مسئول هستیم.

وی تاکید کرد: امروز دشمن دنبال تجاوز فکری است و خبرنگاران رسانه ها در حوزه فرهنگی فرمانده هستند. از سختی ها، تلاش ها و زحمات قابل تقدیر رسانه ها مطلع هستم، مطالبات مردم را از مسئولان می خواهند و هر جا رسانه ها ورود کردند تلاش ها و خدمات رسانی مسئولان بیشتر شده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرانه فضاهای آموزشی استان در دوران فعالیت دولت سیزدهم یک متر مربع افزایش یافته‌ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، اولین جلسه شورای آموزش کهگیلویه و بویراحمد در سال 1403 با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

محمد جمالی‌آرند سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: سهم رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استان افزایش می‌یابد.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته سه درصد به جمعیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و سه درصد نیز به جمعیت دانش آموزان رشته ریاضی استان افزوده می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه افزایش سهمیه رشته‌های مذکور براساس نیازهای استان پیش‌بینی شده‌است، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته همچنین سهم رشته‌های انسانی و تجربی برای سال تحصیلی آینده سه درصد در کهگیلویه و بویراحمد کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: در حالی که سرانه فضای آموزشی کشور پنج متر و 20سانتیمتر است سرانه فضای تعلیم و تربیت استان چهار متر و 20 سانتیمتر است.

جمالی‌آرند از افزایش سرانه فضای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم خبر داد و خاطرنشان کرد: سرانه فضاهای آموزشی استان در دوران فعالیت دولت سیزدهم یک متر مربع افزایش یافته‌ است.

وی با اشاره به در پیش امتحانات دانش‌آموزان، گفت: کمبود فضای فیزیکی از چالش‌های مهم دستگاه تعلیم و تربیت استان است که از دستگاه‌های اجرایی مرتبط انتظار می‌رود برای حل این مسئله برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • شهردار سی سخت معرفی شد