Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مهرداد بابایی، رئیس مرکز اورژانس البرز گفت: یک کارگر در شهرک صنعتی دچار حادثه کاری شد و مصدوم یک مرد ۳۸ ساله بود که در حین کار با دستگاه بسته بندی میلگرد دچار سانحه و آسیب شدید از ناحیه دست، شکم و قفسه سینه شد.

 رئیس مرکز اورژانس البرز افزود: در لحظات اولیه وقوع حادثه، مصدوم به بیمارستان الزهرا اشتهارد منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی گفت: سپس با توجه به شرایط بیمار، بلافاصله اورژانس هوایی البرز برای انتقال مصدوم از بیمارستان الزهرا اشتهارد به بیمارستان البرز اعزام شد.

او افزود: در نهایت بیمار به صورت هوشیار و به علت نیاز به عمل جراحی اورژانسی در ساعت ۱۳:۰۰ توسط تکنسین‌های اورژانس هوایی استان تحویل بیمارستان البرز شد.

 رئیس مرکز اورژانس البرز گفت: از ابتدای تیرماه تا کنون، انتقال ۱۳ بیمار طی انجام ۱۰ ماموریت توسط اورژانس هوایی البرز انجام شده است و بیماران در سریع‌ترین زمان ممکن به مراکز درمانی منتقل و تحت درمان قرار گرفته اند.

انتهای پیام/د. خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس هوایی حادثه دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، با اهدای اعضای زنده یاد نجم الدین رزمجویی سه بیمار، حیاتی دوباره یافتند.
کبد و کلیه زنده یاد نجم الدین رزمجویی ۵۵ ساله که دچار مرکز مغزی شده بود با رضایت خانواده اش به دو بیمار نیازمند به کبد و کلیه در بیمارستان پیوند اعضا اهدا شد.
قرنیه آن مرحوم هم به بیماری دیگر در بیمارستان خلیلی شیراز پیوند زده شد.

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت