Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارشاد و امور اسلامی عربستان اعلام کرد که نماز عید قربان تنها در مساجدی که براساس پروتکل های بهداشتی آماده شده اند، برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از روسیاالیوم، مقامات سعودی برای نخستین بار اعلام کردند که نماز عید قربان در فضاهای باز برگزار نخواهد شد و تنها در مساجدی که براساس پروتکل های بهداشتی آماده شده اند نماز عید قربان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ۵۰ بازیکن کرونایی در لیگ فوتبال عربستان

عبداللطیف بن عبدالعزیز وزیر ارشاد و امور اسلامی عربستان اعلام کرد که نماز عید قربان تنها در مساجدی که براساس پروتکل های بهداشتی آماده شده اند برگزار خواهد شد تا جایکه اجازه برگزاری نماز در مصلی ها و اماکن باز نیست.

روسیاالیوم گزارش داد: در عید فطر قبلی هم  نماز چه در مساجد و چه در مصلی ها و فضاهای باز به خاطر شیوع ویروس کرونا خوانده نشد.

این در حالی است که امروز وزارت بهداشت عربستان اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۶۹۲ مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی شده است که با احتساب موارد جدید، شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به ۲۳۷ هزار و ۸۰۳ نفر رسید. همچنین طی ساعات گذشته ۷ هزار و ۷۱۸ نفر از چنگال کرونا نجات پیدا کرده اند.

مقامات بهداشتی سعودی از وخامت وضع جسمانی ۲ هزار و ۲۳۰ کرونایی در این کشور هم خبر دادند.

وزارت بهداشت عربستان از مرگ ۴۰ نفر دیگر بر اثر کرونا هم خبر داد تا شمار فوت شدگان ناشی از کرونا در این کشور به ۲ هزار و ۲۸۳ نفر افزایش پیدا کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم مشرق عید قربان عربستان وزارت بهداشت عربستان سعودی عید فطر نماز عید قربان عربستان سعودی ویروس کرونا نماز عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ بر اساس اعلام این شورا تظاهرات سراسری حمایت از عملیات مقتدرانه وعده صادق و شکست هیمنه پوشالی رژیم فاسد صهیونیستی و نیز ابراز همبستگی با مردم مقاوم غزه فردا بعد از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلی‌ها و میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار خواهد شد.
این راهپیمایی در شهر اراک از مسیر مصلی بیت المقدس، خیابان دانشگاه و میدان نماز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • پدر فوتبالی سردار آزمون در یک‌قدمی نیمکت تراکتور
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه