Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:23:44 GMT

سیل پل ۲۰ متری تالش را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۱۸۳۵

سیل پل ۲۰ متری تالش را مسدود کرد

علی درمانی عصر سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دلیل انسداد پل ۲۰ متری و معروف به سی و سه پل شهر تالش، در دو سوی پل ترافیک ایجاد شده است اما دستگاه های مرتبط نظیر شهرداری، با بیل های مکانیکی و ماشین آلات سنگین در حال گشایش مسیر هستند.

وی افزود: وسایل نقلیه برای عبور و مرور از مسیر کمربندی استفاده می کنند و برای گذر خودروها در نقاط مختلف شهر مشکل و مانعی وجود ندارد و این حادثه خسارت جانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آسمان شهر بارانی نیست و سیلاب از مناطق مرتفع و کوهستانی، سنگ های بزرگ و خار و خاشاک را جمع آوری و به سوی پل هدایت کرده است.

تالش یا هشتپر مرکز شهرستان تالش است و رودخانه کرگانرود از پر آب ترین رودخانه های گیلان از مرکز این شهر می گذرد.

هواشناسی استان گیلان با اعلام تداوم بارش های رگباری، وزش باد موقتی و گاهی شدید و رعد و برق در برخی مناطق نسبت به احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب هشدار داده است.

شهرستان گردشگرپذیر تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها آب گرفتگی تالش سیل خسارت مالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب گرفتگی تالش سیل خسارت مالی آب گرفتگی تالش سیل خسارت مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان

به گزارش صدای ایران از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  سجادی با عنوان اینکه غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان عصر سوم اردیبهشت ماه گزارش شد، افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیرو‌های امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد