Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کریستیانو رونالدو جونیور، پسر بزرگ کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس ویدئویی از خود منتشر کرده که در حال جت اسکی سواری است.

طبق قوانین کشور پرتغال افرادی که به سن قانونی نرسیده‌اند حق جت‌اسکی‌سواری در دریا را ندارند. آن‌ها تنها در صورتی می‌توانند روی جت‌اسکی بنشینند که یک فرد بزرگ‌تر همراه آن‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر رونالدو تنها ۱۰ سال دارد و هنوز به سن قانونی نرسیده است. انتشار این ویدئو بازتاب گسترده‌ای داشته است. پلیس در حال بررسی این تخلف است. در صورتی که جرم پسر رونالدو قطعی شود مجازاتی سنگین در انتظار او خواهد بود. این جرم می‌تواند جونیور را راهی زندان هم بکند.

اگر حداقل مجازات را برای او در نظر بگیرند، جونیور تنها موظف به پرداخت جریمه است. جریمه این قانون‌شکنی بین ۲۶۸ تا ۲۶۸۸ پوند است.

فیلم جت‌اسکی‌سواری او در صفحات مجازی دولورس آویرو (مادر رونالدو) و الما آویرو (خواهر رونالدو) نیز منتشر شده بود. پس از این که این ۲ نفر متوجه تخلف جونیور شدند این فیلم را از صفحات خود پاک کردند.

مردم پرتغال هم واکنش‌های تندی نسبت به این ماجرا داشتند. یکی از کاربران فضای مجاز نوشته است: "والدین این پسر چقدر بی‌مسئولیت هستند که او را تنها بر روی آب‌های آزاد رها کردند".

کد خبر 530769 برچسب‌ها رونالدو رونالدو کریستین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رونالدو رونالدو کریستین جت اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین روز از هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد امروز ۲۹ فروردین با حضور اسکی بازان سرشناس خارجی از جمله سوفیا نادیرشینا قهرمان جهان در سال ۲۰۲۱ در پیست بین المللی توچال برگزار شد.   در پایان رقابت‌های امروز در بخش مارپیچ بزرگ بانوان سوفیا نادیرشینا از روسیه، در جایگاه نخست قرار گرفت. اولگا نایدیاکینا روس دوم شد و شیما یارخواه اسکی باز شایسته کشورمان در جایگاه سوم قرار گرفت.   همچنین در بخش مارپیچ بزرگ آقایان، نتایج روز نخست تکرار شد و دمیتری کارلاگاچف از روسیه اول شد و کنستانتین سانیکوف و ایلیا خورتین روس به ترتیب دوم و سوم شدند.   حاج عیسی ساوه شمشکی، مشاور وزیر ورزش و ناظر کمیته ملی المپیک و دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس فدراسیون، بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون، فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان. سید مرتضی صید، پیمان جانی و ایوان مربی بلغاری نیز با حضور در پیست بین المللی توچال از نزدیک شاهد این رقابت‌ها بودند.

دیگر خبرها

  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد/ حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • الحمدلله، تکه کلام پسر رونالدو! + فیلم
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در همدان