Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@08:13:27 GMT

فیلم/ اعتراض و نگرانی معلمان از بازگشایی مدارس در آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۱۸۸۰

‍‍‍‍‍‍

رویترز: معلمان در ایالت ویرجینیا آمریکا با برگزاری اعتراضات مقابل ستاد آموزش کشور، بوق خودروهایشان را با هم به صدا درآوردند.

دریافت 485 KB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم آمریکا ویروس کرونا آمار مبتلایان به کرونا اخبار کرونا مدارس تعطیلی مدارس بازگشایی مدارس مدارس در آمریکا دانش آموزان کرونا در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از ریختن پل در آمریکا تا جشن پوریم یهودیان

برخورد یک کشتی باری به پلی در شهر بالتیمور آمریکا. در این سانحه چندین اتوممبیل به دریا افتادند و دستکم 20 نفر ناپدید شدند./ رویترز اعتراض کشاورزان بلژیکی به افزایش هزینه ها همزمان با نشست وزرای کشاورزی اتحادیه اروپا در شهر بروکسل بلژیک/ رویترز پناهجویان پشت دیوارهای مرزی در مرز ال پاسو در ایالت تگزاس آمریکا/ رویترز جوان فلسطینی در حال پایین آوردن بقایای پیکر یک شهید فلسطینی از بالای درخت در پی حمله هوایی اسراییل به شهر رفح در جنوبی ترین نقطه نوار غزه/ رویترز اعتراض کشاورزان انگلیسی با آوردن تراکتورهایشان به مرکز لندن/ رویترز دسته گل های گذاشته شده به یاد قربانیان در کنار تالار محل حمله تروریستی اخیر در مسکو/ رویترز جشنواره آیینی " هورانگا" هندوها در شهر ماتورا در شمال هند/ رویترز یک یهودی ارتدوکس بیهوش شده در اثر افراط در باده گساری در جشن پوریم یهودیان/ شهر قدس اشغالی/ گاردین افطار یک خانواده فلسطینی در کنار مسجد الاقصی/ رویترز پرتاب کمک های غذایی از طریق هوایی روی نوار غزه/ خبرگزاری فرانسه گله ای از گوزن های شمالی در مزرعه ای در منطقه مورمانسک روسیه/ تاس آماده کردن وعده افطاری در مسجدی در کشمیر/ زوما حرکت قایق هایی مملو از گردشگران برای تماشای مزارع کلزا در جیانگسو چین/ نورفوتو کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ مراسم آیینی هندوها و مسیحیان کاتولیک

دیگر خبرها

  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل استعفا کرد
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • استعفای مقام آمریکایی در اعتراض به حمایت واشنگتن از تل‌آویو
  • دیدنی های امروز؛ از ریختن پل در آمریکا تا جشن پوریم یهودیان
  • سخنرانی بایدن از سوی معترضان حامی فلسطین مختل شد
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان