Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار مازندران در پنجم تیرماه جاری در نشست شورای اداری غرب مازندران واقع در شهرستان عباس آباد که استاندار نیز حضور داشت طی سخنانی اعلام کرد که نیروگاه زباله سوز نوشهر هفته آینده به بهره برداری می رسد .

قرار بود این نیروگاه  به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهوری و دیگر مسئولان ذیربط کشوری افتتاح  شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شیوع مجدد ویروس کرونا در روزهای سیزدهم و چهاردهم تیرماه جاری درست همزمان با بهره برداری از این طرح ملی و در پی آن اعمال محدودیت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی مبنی بر لغو تمامی نشست های اداری، تجمعات اعم از آئین های افتتاح طرح ها ، نیروگاه نوشهر نیز به بهره برداری نرسید.

براساس گزارش ستاد  مبارزه با کرونا در مازندران ، شهرهای نوشهر ، رامسر ، قائم شهر ، محمود آباد ، فریدونکنار، بابل ، آمل و  سوادکوه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند. 

شهردار نوشهر روز سه شنبه گفت : براساس آخرین گزارش طی نشستی که هفته پیش در سازمان شهرداری ها و همیاری های کشور برگزار شد قرار است پس از تغییر وضعیت شهرهای استان مازندران از حالت قرمز به حالت عادی این طرح ملی  با حضور مسوولان کشوری به شکل ویدئو کنفرانس به بهره برداری برسد .

علی امانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : اکنون این نیروگاه با صرف حدود ۱۱۲ میلیارد تومان که حدود ۲۶ میلیارد تومان آن از محل سفر مقام معظم رهبری و بقیه هم از سوی دولت تامین و پرداخت شده و هم اکنون در آستانه بهره برداری قرار دارد و از این بابت مشکل خاصی وجود ندارد.

 وی اظهار داشت : ضمن آنکه از ماهها پیش کوره های زباله سوز آن به صورت آزمایشی راه اندازی شده است و نکته مهم بنا به گفته متخصصان و کارشناسان در طراحی و ساخت این نیروگاه از آخرین فن آوری نوین دنیا استفاده شده و می توان مدعی شد که جزو استانداردترین نیروگاه ها در کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،  طرح ساخت نیروگاه زباله سوز نوشهر با هدف فراوری ۲۰۰ تن زباله های تولیدی شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت و تولید حدود سه مگاوات برق در ساعت در سال ۱۳۹۰ در زمینی به گستره حدود ۲ هکتار در منطقه "پلنگ چال" نوشهر کلنگ زنی شد و بنا به وعده مسئولان وقت قرار بود حداکثر طی ۲ سال به بهره برداری برسد.

نوشهر به خاطر همسایگی با دریای خزر ، جنگل های خزری هیرکانی و دیگر جاذبه های طبیعی گردشگری و آثار تاریخی و فرهنگی در تمامی فصول سال پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگر است به طوری که در ماه های بهار و تابستان جمعیت شناور به دو برابر ۱۳۰ هزار نفری جمعیت ثابت این شهرستان افزایش می یابد.

برچسب‌ها نوشهر ویروس کرونا افتتاح طرح مازندران دفع زباله کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر ویروس کرونا افتتاح طرح مازندران دفع زباله کارآمدی دولت نوشهر ویروس کرونا افتتاح طرح مازندران دفع زباله کارآمدی دولت بهره برداری زباله سوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی

پروژه سد و نیروگاه اومااویا در جنوب شرقی سریلانکا توسط شرکت ایرانی فرآب افتتاح شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پروژه سد و نیروگاه اومااویا در جنوب شرقی سریلانکا که توسط شرکت ایرانی فرآب ساخته شده است به بهره برداری رسید.

 

.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • ۲۰ هزار حلقه چاه آب در مازندران غیرمجاز است
  • افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی
  • تشریفات گمرکی ۴۱ هزار مسافر در مازندران انجام شد