Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@08:21:03 GMT

حمله پپ به رئیس لالیگا: تو یک انسان حسود هستی!

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۱۹۸۵

حمله پپ به رئیس لالیگا: تو یک انسان حسود هستی!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به انتقاد از صحبت های رئیس لالیگا یعنی خاویر تباس پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در ماه فوریه به محرومیت دو ساله از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا محکوم شد؛ حکمی که به دلیل عدم رعایت فرپلی مالی توسط این باشگاه صادر شد اما اخیراً دادگاه عالی ورزش آن را رد و اعلام کرد باشگاه انگلیسی هیچ مشکلی برای حضور در مسابقات فصل آینده چمپیونزلیگ نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس لالیگا یعنی خاویار تباس از جمله کسانی بود که نسبت به این حکم دادگاه عالی ورزش و بخشیده شدن منچسترسیتی توسط این نهاد اعتراض شدیدی را مطرح کرد. او در توییتر خود نوشت: " ما باید مجدداً بررسی کنیم که آیا دادگاه عالی ورزش نهاد مناسبی برای صادر کردن رای نهایی درباره فوتبال خواهد بود یا خیر. سوئیس کشوری است که سابقه فوق العاده ای در امر قضاوت دارد(اشاره به رای یوفا و درستی آن). من فکر می‌کنم که در CAS هیچ چیز مطابق استاندارد نیست."

 

 

 

 

حالا پپ گواردیولا را در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بورنموث به انتقاد از صحبت‌های تباس پرداخته است. گواردیولا در این باره گفت: " این مرد باید خیلی حسود باشد. او یک متخصص حقوقی باورنکردنی است و حتماً دفعه بعد می‌خواهیم که او در دادگاه برای ما قضاوت کند.

 

او باید تمرکز خود را روی رقابت‌های لالیگا بگذارد و تنها نگران این موضوع باشد. افرادی وقتی اوضاع بر وفق مرادشان پیش برود، همه چیز عالی است و در غیر این صورت با همه چیز مشکل دارند."

 

 

 

 

گواردیولا همچنین عنوان می‌کند که سیتی با وجود انتقادات زیادی که از حکم دادگاه عالی ورزش مطرح می‌شود، پاسخ آنها را در زمین مسابقه خواهد داد. سرمربی سیتی در این باره گفت: " البته در چهار سال گذشته نیز این موضوع اتفاق افتاده است. ما سعی می کنیم که به مخالفان مان احترام بگذاریم اما در عین حال تلاش ما این است که مقابل آنها سربلند بیرون بیاییم. مردم باید این مسئله را بپذیرند و سایر افراد نیز نباید چیزهای بیشتری در این باره بگویند."

پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی دادگاه عالی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۵۷۶ هکتار اراضی ملی گلستان به بیت‌المال

رئیس کل دادگستری استان گلستان، گفت: سال گذشته با رای دادگاه‌های استان نزدیک به ۵۷۶ هکتار جنگل و مرتع به بیت‌المال بازگشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی، اظهار داشت: سال گذشته با رای دادگاه‌های استان نزدیک به 576 هکتار جنگل و مرتع به بیت‌المال بازگشت که از این سطح بیش از 77 هکتار اراضی جنگلی و بیش از 475 هکتار هم مرتع بوده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان، افزود: بیش از 23 هکتار هم از اراضی ساحلی استان جزو اراضی بود که با ورود دادگستری استان، خلع ید شد .

وی گفت: برای اعمال دقت و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مربوط به اراضی ملی، دادگاه‌های ویژه‌ای در حوزه‌های قضایی استان اختصاص داده شد که نتیجه آن افزایش آرای خلع ید از عرصه‌های جنگلی و مرتعی استان است.

آسیابی ادامه داد: تاکید دادگستری بر اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و باغی هم سبب شد پارسال از تغییر کاربری 14 هکتار زمین کشاورزی و باغی استان هم جلوگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان عنوان کرد: سال گذشته همچنین با پیگیری دادگستری،  برای حدود 300 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان به نام منابع دولت، سند صادر شد.

وی بیان کرد: مسدود شدن  431 چاه غیرمجاز، آزادسازی 152 هکتار حریم و بستر رودخانه‌ها از تلاش‌های دادگستری استان در حوزه حفظ حقوق عامه در سال 1402 بود.

انتهای پیام/581/

دیگر خبرها

  • «حمید نوری»؛ ۱۶۰۰ روز بازداشت غیرقانونی در بهشت گردشگران
  • (ویدئو) دریبل‌های برتر لالیگا از مسی تا وینیسیوس
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دادگاه دونالد ترامپ
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • بازگشت ۵۷۶ هکتار اراضی ملی گلستان به بیت‌المال
  • تلگرام در اسپانیا رفع فیلتر شد
  • عقب‌نشینی کیهان از دروغ «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد
  • تصویری از تشکیل سریع دادگاه مهاجمان حمله خون‌بار مسکو
  • انتشار تصاویر ۴ متهم حمله تروریستی مسکو
  • حمله‌کنندگان به سالن کنسرت مسکو چه کسانی هستند؟