Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هماهنگی خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با حضور وزیر ورزش و جوانان و با هدف بررسی آخرین وضعیت دو باشگاه برای واگذاری سهام به بازار بورس برگزار شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه هماهنگی خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با هدف بررسی آخرین وضعیت دو باشگاه برای واگذاری سهام به بازار سرمایه در حالی عصر امروز (سه‌شنبه) برگزار شد که مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، شمس معاون خصوصی‌سازی، مهدی علی‌نژاد و فرامرزیان معاونین وزارت ورزش و جوانان و مدیران دو باشگاه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت واگذاری استقلال و پرسپولیس

در این جلسه آخرین وضعیت دو باشگاه در راستای واگذاری قانونی مالکیت ورزشگاه‌های متعلق به پرسپولیس و استقلال، صورت وضعیت‌های مالی و دیگر موارد مرتبط بحث و بررسی صورت گرفت.

جلسات خصوصی‌سازی این دو باشگاه از ۱۸ فروردین ماه به صورت هفتگی برای تسریع در فرآیند واگذاری سهام این دو باشگاه، با حضور سلطانی‌فر برگزار می‌شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم خصوصی سازی پرسپولیس استقلال مسعود سلطانی فر مهدی علی نژاد باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال سازمان خصوصی سازی وزیر ورزش مشرق پرسپولیس و استقلال ورزش و جوانان آخرین وضعیت خصوصی سازی دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی از صبح امروز آغاز شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نمایندگان مالکین جدید سرخابی‌ها نیز در این جلسه حضور دارند.

دیگر خبرها

  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • خاندوزی: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • پایان دو دهه پرحاشیه استقلال و پرسپولیس/ منتظر «هندوانه دربسته»