Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: اسماعیلی در خصوص بازگشت ارزهاى صادراتى اظهار کرد: اولا تأکید مى‌کنم به همه کسانى که در حوزه اقتصادى فعالیت دارند تا در مهلت باقى مانده نسبت به رفع تعهدات ارزى و صادرکنندگان نسبت به بازگرداندن ارز ناشى از صادرات به کشور اقدام کنند و از اینکه تعلل آنها سبب شود قوه قضائیه به سراغ آنها برود، بپرهیزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: اگر به تعهدات خود عمل نکردند مطمئن باشند با تمهید مقدماتى که انجام شده است، در دادسرا و با تشکیل کارگرو‌ه‌هاى مشترک، هماهنگى لازم انجام شده است و شدیدا تحت تعقیب قضایى قرار خواهند گرفت. برچسب ها: سخنگوی قوه قضائیه

منبع: خرداد

کلیدواژه: سخنگوی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان کل کشور: عملیات سپاه مقدمه‌ نابودی رژیم صهیونیستی باشد

دادستان کل کشور ضمن تحسین اقدام جمهوری اسلامی ایران علیه اسرائیل گفت: این عملیات سپاه سرافراز مقدمه‌ای برای زوال و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیست باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی در جریان سفر امروزش به استان مازندران با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار و گفت وگو کرد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در این دیدار اظهار کرد: عملیات شب گذشته نیروهای مقاومت و سپاه پاسداران و دیگر نیروها و موشک‌باران و پهپادباران کردن مرکز رژیم غاصب و شکسته شدن ابهت این رژیم و حامیانشان که در عمر هفتاد ساله این رژیم کثیف بی‌سابقه بود جای تبریک دارد.

وی افزود: امیدواریم سیر تکاملی و صعودی خدمات قضایی در استان با حضور رئیس جدید دادگستری طی شود، مازندران علیرغم فرصت‌ها و برجستگی‌های بسیار مهم که در حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به اینجانب بر آن تاکید شده که باید تقویت شود، در کنار آن سلسله آسیب‌هایی هم داریم که حضور مقتدرانه بخش قضایی خیلی می‌تواند در رفع این آسیب‌ها مفید و موثر باشد. مثل همین جریان تعرض به منابع طبیعی، جنگل‌ها و سوءاستفاده از این فرصت‌های خدادادی که برخی از هنجارشکنان انجام داده و ساحت مقدس طبیعت را با پلشتی و گناهان لکه‌دار کردند.

 محمدی لائینی تاکید کرد: تحقق شعار سال هم نیاز جدی به حمایت‌های دستگاه قضایی دارد. به‌خصوص امسال که رهبر معظم انقلاب اسلامی روی مشارکت مردم تکیه کردند و این باید بهتر از سال‌های گذشته عملی شود و مردم روی حوزه تولید نقش داشته باشند، به‌خصوص به تعاونی‌ها توجه جدی و بیشتر شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نکته‌ای که در خطبه نماز جمعه اخیر بیان شد، خاطرنشان کرد: بحث قطعی برق صاحبان صنایع هفته‌ای دو روز در ماه که تعطیلی یک هفته‌ای را رقم خواهد زد برخلاف جهش تولید است، پیشنهاد راه‌اندازی یک نیروگاه شخصی برای تولید برق به اندازه نیاز را بیان کردیم آمادگی وجود دارد، نیاز به تسهیلات دارد. به ‌نظر می‌رسد که بانک‌ها مقداری کم‌لطفی داشته و توجه چندانی ندارند، تبعیض‌هایی هم در ارائه دادن تسهیلات مشاهده می‌شود، اما اگر بیایند تسهیلات ارائه بدهند خودش نوعی حمایت است.

وی با تاکید بر حفظ اخلاق و فرهنگ، حضور دستگاه قضایی را در حفظ سلامت و فضای اخلاقی و محدود کردن ناهنجاری‌های فرهنگی و رشد عمران و آبادانی استان، جهش تولید، مشارکت مردم و برخورد با مفاسد بسیار موثر و مهم دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی‌ دادستان کل کشور نیز در این دیدار ضمن تحسین حملات موفقیت آمیز ایران اسلامی به اسرائیل با بیان اینکه امید است این عملیات سپاه سرافراز مقدمه‌ای برای زوال و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیست باشد، اظهار داشت: در قوه قضائیه نظارت‌ها نسبت به سایر بخش‌ها بیشتر، دقیق‌تر و سختگیرانه‌تر است.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه نظارت در قوه قضائیه باید سختگیرانه باشد، افزود: برخورد با فساد در قوه قضائیه کم نظیر و بی‌نظیر است.

 موحدی با اشاره به فعالیت هیات بازرسی پنهان در قوه قضائیه، گفت: در بیشتر استان‌ها آمار سلب صلاحیت و تعلیق از سمت قضایی زیر یک درصد است.

وی با تاکید براینکه دادستانی کل کشور نسبت به دادسراها نظارت ویژه دارد، ادامه داد: وضعیت فعلی دستگاه قضا به برکت تلاش‌های آگاهانه رئیس قوه قضائیه خوب است.

 موحدی با اشاره به شعار جهش تولید با مشارکت مردم بر لزوم تسهیل‌گری مسئولین جهت تحقق این مهم تاکید کرد و گفتت: تربیون‌های نماز جمعه یکی از اثرگذارترین ابزار برای تبیین شعار سال رهبری به شمار می‌رود.

وی از آمادگی دستگاه قضا برای حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع موانع سرمایه گذاری در راستای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: همه‌ بخش‌ها از جمله دولت، قوه قضائیه و مردم باید برای جهش تولید وارد میدان عمل شوند.

در این دیدار محمد عباسی مستشار دادگاه عالی انتظامی قضات و رئیس دفتر دادستان کل، حجت الاسلام‌والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران و کریمی دادستان عمومی و انقلاب این استان حضور داشتند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • اژه‌ای: باید با اقتضائات زمان در دستگاه قضایی تحول داشته باشیم
  • عملیات «وعده صادق» صرفاً یک اقدام تنبیهی بود/ باید با اقتضائات زمان در دستگاه قضایی تحول داشته باشیم
  • باید با اقتضائات زمان در دستگاه قضایی تحول داشته باشیم
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه ابلاغ شد/ مهم‌ترین ویژگی‌های سند جدید تحول قضایی
  • سهام‌داران هیجانی خرید و فروش نکنند
  • نوکیای ایرانی بدون مجوز کالای تقلبی است+ فیلم
  • تأکید استاندار لرستان بر تسریع در اجرای طرح ملی مسکن
  • عملیات سپاه مقدمه نابودی رژیم صهیونیستی باشد
  • دادستان کل کشور: عملیات سپاه مقدمه‌ نابودی رژیم صهیونیستی باشد