Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم افتتاح کتابخانه عمومی امیر کبیر کوی قمر بنی هاشم (ع) فرماندهی آماد و پشتیبانی مرکز این نیرو، گفت: تهاجم فرهنگی، امروز بزرگترین تهدیدی است که جامعه ما را به خطر انداخته و اصالت فرهنگی ما موجب ایستادگی در مقابل این تهدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به یاری خدا و با تکیه بر فرهنگ قرآنی و تبعیت از ولایت فقیه در مقابل این شبیخون فرهنگی نیز پیروز خواهیم شد.


وی جوانان را آماج اصلی تهدیدات فرهنگی دشمن دانست و تاکید کرد: باید برای مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن ابزرارهایی داشته باشیم که یکی از آن‌ها کتاب است که در همین راستا این کتابخانه به همت فرماندهی آماد و پشتیبانی مرکز نیروی زمینی ارتش برای سربازان عزیز احداث شده است که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

گفتنی است، کتابخانه امیر کبیر در فضایی به وسعت ۴۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان احداث و شامل بخش‌هایی همچون؛ مخزن کتاب با ظرفیت ۱۵ الی ۲۰ هزار جلد، سالن مطالعه، بخش امانت، بوفه، نمازخانه و … است.


 

بالگردهای سنگین هوانیروز به سیستم اطفای حریق مجهز شدند

 امیر سرتیپ دوم خلبان قربانی فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه رسالت ارتش در حفظ و صیانت از سرمایه های کشور است، گفت: هوانیروز ارتش در تمامی عملیات های ستاد بحران، طرح های مردم یاری و… حضور دارد.

وی افزود: موضوع اطفای حریق به ویژه در آتش سوزی های گسترده جنگل‌ها و مراتع از جمله دغدغه های سلسله مراتب فرماندهی است، که در این حوزه لازم بود هوانیروز با قدرت و اثربخشی مطلوبی وارد عمل شود.

فرمانده هوانیروز اظهار داشت: با توانمندی‌های علمی جوانان مومن و متخصص هوانیروز، طرح بالگرد آتش نشان کلید خورد و پس از مطالعه این طرح، کارشناسان مجرب توانستند با تغییرکاربری در سیستم بالگرد سنگین شنوک، طرح بالگرد آتش‌نشان را عملیاتی کرده و با موفقیت مورد تست و ارزیابی نهایی قرار دهند.

27219

کد خبر 1410267

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران تهاجم فرهنگی کتاب بالگرد امیر سرتیپ کیومرث حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده بزرگترین واحد امان در صف استعفا از ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش امروز سه‌شنبه خبرگزاری فلسطینی سما، رسانه‌های صهیونیستی نوشتند که گلوله برفی استعفا‌ها در داخل ارتش این رژیم به راه افتاده و بعد از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم «یهودا فوکس» فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، فرمانده «واحد۸۲۰۰» گزینه بعدی خواهد بود.

واحد ۸۲۰۰ بزرگترین واحد در اداره اطلاعات نظامی رژیم اسرائیل است که وظیفه جمع آوری اطلاعات کلیدی و توسعه ابزار‌های جمع آوری اطلاعات و به روز رسانی مداوم آنها، تجزیه و تحلیل و پردازش داده‌ها و ارائه اطلاعات به مقامات ذیصلاح را بر عهده دارد و در بیشتر مواقع کار خود را از داخل مناطق جنگی انجام می‌دهد.

این واحد بر توسعه فنی و بعد سایبری با هدف دستیابی به برتری اطلاعاتی در تمام سطوح سیستم امنیتی رژیم اسرائیل اعم از نظامی و سیاسی متکی است.

آهارون هالیوا رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش صهیونیستی صبح دیروز دوشنبه پس از اعلام استعفای خود به دلیل ناکامی در برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهر) و غافلگیر شدن در این روز، گفت: روز هفتم اکتبر، روز سیاهی برای من است.

وی در استعفانامه خود به رئیس ستاد کل ارتش این رژیم، نوشت: حماس در ۷ اکتبر ۲۰۲۳، عملیاتی را انجام داد که برای ما نتایجی دردناک داشت و واحد تحت فرمان من، در سطح ماموریت محوله (برای پیش بینی وقوع عملیات طوفان الاقصی) درست عمل نکرد. خاطره این روز سیاه را شبانه روز با خود دارم و و درد شدید ناشی از آن، تا ابد با من خواهد بود.

عصر دیروز دوشنبه نیز خبر تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش برای استعفا در رسانه‌ها منتشر شد و یهودا فوکس پس از سه سال خدمت در این سمت، تصمیم خود برای استعفا را به «هرتزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی ابلاغ کرد. فوکس گفته است که تا ماه اوت سال جاری میلادی از منصب خود استعفا خواهد کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • فرمانده بزرگترین واحد امان در صف استعفا از ارتش رژیم صهیونیستی
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است