Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: صفحه اینستاگرام منسوب به حسن عباسی، تصاویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد این چهره اصولگرا چه پیشنهادهایی برای اصلاح امور کشور دارد. روز گذشته نیز خبرهایی در مورد کاندیداتوری این چهره جنجالی اعلام شده بود.

 منبع: اعتماد آنلاین برچسب ها: حسن عباسی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خرداد

کلیدواژه: حسن عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیانوش عیاری: پاداش فیلم «تنوره دیو» اجازه ساخت فیلمنامه «شبح کژدم» بود

کیانوش عیاری ساخت فیلمنامه «شبح کژدم» را پاداش جایزه فیلم «تنوره دیو» در جشنواره فیلم فجر دانسته است.

به گزارش ایسنا، این کارگردان سینما که قرار است، فیلمش ۵ اردیبهشت ماه در سینما تک خانه سینما به نمایش درآید، در گفت‌وگویی چند سال قبل گفته بود:

«شبح کژدم» انتخاب نهایی من نبود؛ تعدادی فیلمنامه از جمله «قلعه میرزاخانی» یکی از فیلمنامه‌هایی بود که به همراه چند فیلمنامه دیگری که نوشته بودم حذف شد و در نهایت «شبح کژدم» اجازه ساخت پیدا کرد و در آن زمان به من گفته بودند، ساخت این فیلمنامه پاداش جایزه فیلم «تنوره دیو» در جشنواره فیلم فجر است. من فیلم «شبح کژدم» را با علاقه ساختم و اتفاق مهمی که همراه با ساخت فیلم رخ داد، این بود که صدابرداری سرصحنه وارد سینمای ایران شد.

خبر رسیده است که چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با نمایش و نقد فیلم «شبح کژدم» ساخته کیانوش عیاری، سینماتک خانه سینما دوره‌ جدید فعالیت خود را آغاز می‌کند. 

«شبح کژدم» نخستین بار در بخش مسابقه سینمای ایران پنجمین دوره‌ جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. در این فیلم جهانگیر الماسی، ناصر آقایی، حسن رضایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: محمود، فیلمساز فیلم‌های هشت میلی متری، شیفتگی خاصی به سینمای هشت میلی متری دارد. او که فیلم کوتاهی به نام شبح کژدم ساخته، قصد دارد تا از فیلمنامه آن فیلمی بلند بسازد، اما فقدان امکانات مانعی بر سر کار است. محمود دوستی دارد که سیاهی لشگر فیلم‌های فارسی است. دوستی و رفاقت این دو پایه‌ای است که راه داستانی را شکل می‌دهد...

این فیلم روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ در سالن سیف‌الله داد خانه‌ سینما به نمایش درمی‌آید و پس از نمایش فیلم، محمد جعفری و مازیار فکری ارشاد به نقد اثر می‌پردازند.

حضور در برنامه‌های سینماتک خانه سینما برای اعضای صنوف زیرمجموعه خانه‌ سینما آزاد و رایگان است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اکران آنلاین «ویلای ساحلی» عیاری و ۲ فیلم دیگر سینمای عجیب و غریب ایران ؛ توضیحات 2 تهیه کننده مطرح از وضعیت آخرین فیلمی که ساخته‌اند

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۵۰ هزار مسکن استطاعت پذیر در تهران | ۵۵۰۰ خانه فرسوده و خطرناک نوسازی می شوند
  • کشف چهره ۶۰۰ساله «بچه‌جن» در توالت یک خانه
  • پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • کیانوش عیاری: پاداش فیلم «تنوره دیو» اجازه ساخت فیلمنامه «شبح کژدم» بود
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید
  • گفت‌وگو با چهره ماندگار معماری ایران به بهانه روز معماری/ حیاط‌های خالی از حیات
  • آغاز به کار جشنواره فجر «معماری» / فراخون جایزه ۴ میلیاردی برای طراحی خانه جشنواره
  • آمادگی شرکت تعاونی برفره برای ساخت واگن های باری با استاندارد اروپا
  • ۴ هزار جوان ۱۸ ساله در آرزوی مستقل شدن هستند