Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد به تشریح عملکرد این تیپ و مبارزه با کرونا گفت: شبانه روز برای شکست این ویروس منحوس کنار مردم و مسئولان بودیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سردار حسن حکمتیان در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: به پاسداران خود گفتیم هر خانه پاسدار باید یک پایگاه سلامت و هر خانواده پاسدار سفیر سلامت باشد و همه گردان‌های ما ورود پیدا می کردند و ۳۳۵ هزار ماسک  و دستکش و روپوش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تولید کردیم.

وی عنوان کرد: راه اندازی ایستگاه غربالگری و سلامت،  تولید لباس و تجهیزات بیمارستانی، گندزادیی معابر و اماکن عمومی و تامین 152 هزار لیتر آب ژاول و توزیه در بین دهیاران روستاهای مختلف نیز از دیگر فعالیت‌های انجام شده در ایام کرونایی توسط تیپ 48 فتح است.

حکمتیان با اشاره به بسته بندی و نگهداری مواد غذایی و  ترابری با هدف تحقق دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه کمک‌های مومنانه، ابراز کرد: تیپ 48 فتح با رایزنی و پیگیری‌های انجام شده یک میلیارد ۷۰۰ میلیون تومان اجناس غیرنقدی تامین و در اختیار خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع کرد.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تلاش برای رفاه و آرامش مردم را برای خود اولویت می‌دانیم، ادامه داد: این تیپ در دوران مختلف از جمله عملیات‌های مختلف شامل والفجر 8، کربلای 5، کربلای 4 و بیت المقدس نقش آفرینی کرد و در واقع حماسه پد خندق در تاریخ پرافتخار این یگان می‌درخشد.

حکمتیان با بیان اینکه ماموریت تیپ 48 فتح متناسب با تهدیدها و بحران‌ها تعریف می‌شود، خاطرنشان کرد: دلاوری‌ها این تیپ در مبارزه با گروهک‌های تروریستی پژاک، الاهوازیه، کومله و دموکرات و گروهک تروریستی ریگی ماندگار است.

وی تصریح کرد: تیپ 48 فتح در عملیات مهار آتش سوزی جنگل‌ها، جستجوی پیکر جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج، در سیل سال گذشته  در مناطق محروم دور دست سیلاب و کلوار، زیلایی، دیشموک، غرق شدگی در رودخانه‌ها و بارش برف خدمات رسانی خوبی داشته است.

وی گفت: تعاملات خوبی با ادارات داریم هر جا که گفتند زمین‌های کشاورزی و کانال‌ها نیاز به ساماندهی دارند حضور پیدا کردیم.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد  ارتقای درجه خود را مدیون و مرهون هم استانی‌ها در طول ۴۱ سال اخیر و همچنین رشادت‌های رزمندگان استان و جامعه بزرگ ایثارگری دانست و گفت: تیپ 48 فتح ماحصل همه رشادت‌های استان بوده و اکثر شهدای استان از این تیپ هستند که به ندای ملکوتی امام انقلاب لبیک گفتند.

سردار حکمتیان یادآور شد: نیاز به کار جهادی و انقلابی داریم و رسانه‌ها در برابر خون شهدا و در برابر اعتقادات و باورهای مردم مسوول هستند و باید تلاش مضاعف باشد دشمن به دنبال تجاوز فکری است و شما خبرنگاران هم فرمانده در حوزه فرهنگی هستید شما کار بسیار سخت مطالبه‌گری دارید و باید به شما رسانه‌ها افتخار کرد وقتی رسانه‌ها ورود پیدا کردند همه حرکت می‌کنند و اگر خودتان در بحران‌ها نباشید دیگران هم حضور پیدا نمی‌کنند.

وی در پایان گفت: به دنبال بالا بردن سطح توانایی خود هستیم و این اقدامات اصلا در ماموریت‌های ما تعریف نشده اما اعتقاد به در کنار هم بودن را داریم و امروز این کار در دستور کار ماست.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فتح کهگیلویه و بویراحمد تیپ 48 فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس ستاد امر به معروف استان با اشاره به اجرای طرح بازرسی از مراکز درمانی و بهداشتی استان گفت: مرحله نخست طرح نور که با هداف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی اجرا می‌شود، تذکر و ارشاد است.
حجت الاسلام پیش قدم با تأکید بر اینکه کشف حجاب حرام شرعی، سیاسی و نوعی قانون شکنی است، افزود: کسی که قانون را رعایت نکند مجرم است و باید با او برخورد قانونی شود.
وی با تأکید بر لزوم تبیین گری و تذکر لسانی نسبت به افراد بدحجاب، بیان کرد: پایه و اساس طرح نور با هدف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی نیز در وهله نخست تذکر و ارشاد است، اما اگر ثابت شود فرد به صورت سازمان یافته به دنبال هنجارشکنی و ترویج فرهنگ منحط غربی است با او برخورد قانونی خواهد شد.
پیش قدم ادامه داد: به همت گروه‌های مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، بازرسی و تذکر لسانی از مراکز درمانی و بهداشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد آعاز شد.
این طرح در راستای مطالبات مردمی و اجرای قانون درمراکز درمانی استان شروع شده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد