Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه پلدختر گفت: برگزاری مجدد نماز جمعه در شهر پلدختر مستلزم و تابع دستور ستاد مقابله با کرونا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی روز سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی پیرامون اجرای مصوبات برنامه‌های پنجم مرداد ماه سال جاری، برابر با سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور اظهار داشت: نماز جمعه پلدختر به دستور ستاد مقابله با کرونا از دوم خردادماه سال جاری تا ۶ تیرماه جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه شد، اما با شیوع مجدد ویروس کرونا و موج دوم این بیماری، مجدد تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله طالقانی و برگزاری نخستین نماز جمعه به فرمان امام راحل در کشور افزود: لازمه تمام دستگاه‌ها و نهادها و همه مردم اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامت جامعه در برابر شیوع ویروس منحوس کرونا است.

امام جمعه پلدختر گفت: باتوجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در رابطه با افزایش مبتلایان به بیماری کرونا و افزایش شمار فوتی‌های ناشی از این بیماری و هشدارهای ستاد کرونا، باید در راستای کاهش شیوع این ویروس همه تلاش کنیم.

وی افزود: باید به تاسی از مقام معظم رهبری همه دستگاه‌ها و مردم موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را برای عبور از این شرایط، رعایت کنند.

 موسوی یادآور شد: افزایش آمار مبتلایان به کرونا و تعداد فوتی‌های ناشی از آن  نگران کننده است و برای برون رفت از این اوضاع رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک الزامی است.

 وی عنوان کرد: مردم نیز باید در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا پروتکل‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا را رعایت و از برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا و حضور در تجمعات خودداری کنند.

امام جمعه پلدختر گفت: با توجه به اولویت حفظ سلامت جامعه در شرایط کرونایی، نماز عبادی سیاسی جمعه در پلدختر در راستای رفع دغدغه‌های ناشی از شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است و مردم نیز باید کرونا را جدی گرفته و از تجمع پرهیز کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه امام جمعه مقام معظم رهبری کرونا ستاد مقابله با کرونا جمعه پلدختر نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان : عکس های خلوت بودن نماز جمعه کاظم صدیقی ، مربوط به ساعاتی قبل از نماز است!

روزنامه کیهان نوشت:   برخی از روزنامه‌های زنجیره‌ای همنوا با رسانه‌های ضد نظام و صهیونیستی تصاویری مربوط به ساعات قبل از شروع مراسم نماز جمعه را انعکاس دادند تا به خورد عده‌ای بی‌اطلاع از واقعیت بباورانند که نماز جمعه این هفته تهران خلوت بود. باید با این پایگاه‌های منافقین و استکبار برخورد شود تا ترویج دروغ نکنند.   به گزارش خبرآنلاین، ادعای کیهان در حالی است که تصاویر مربوط به جمعیت کم، مربوط به زمان خطبه خواندن صدیقی است و عکس او روی مانیتور نصب شده در مصلا کاملا مشهود است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • تشکیل شورای اقامه نماز در روستاهای همدان
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی در شیراز رونمایی می‌شود
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • کیهان : عکس های خلوت بودن نماز جمعه کاظم صدیقی ، مربوط به ساعاتی قبل از نماز است!