Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره شایعه چالش ایجاد شده بین رئیس قوه مقننه و رئیس قوه مجریه در جلسه روز گذشته شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا، اظهار داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور هر قوه بایستی با قدرت ورود پیدا کند تا بتونیم از مشکل به وجود آمده برآییم که این موضوع نتیجه نهایی جلسه بیش از 2 ساعته سران قوا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین رابطه بخوانید؛

پاسخ ربیعی به شایعه درگیری لفظی روحانی و قالیباف

وی افزود: در این جلسه که با صمیمت برگزار شد، تعدادی از اعضا مباحث و مطالب گوناگون مدنظرشان را بیان کردند.

رئیس کمیسیون برنامه مجلس تصریح کرد:‌ در این نشست موضوع خاصی که ایجاد دلسردی کرده و آنچه که در جامعه شایعه شده مطرح نشده است ضمن اینکه به هیچ وجه من آنچه که شائبه سردی بین سران قوا باشد هم در این نشست مشاهده نکردم.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: من هیچگونه چالشی بین سران قوا در این جلسه ندیدم این در حالی است که من از ابتدا تا پایان جلسه در این نشست حضور داشتم و حتی پیش از حضور تعدادی از اعضا در نشست حاضر بوده و وقتی هم که تعدادی از اعضا نشست را ترک کردند من حضور داشتم.

رئیس کمیسیون برنامه مجلس خاطرنشان کرد: موضوعی که منجر به سردی بین اعضای نشست هم بشود مشاهده نکردم چه برسد به چالش.

216219

کد خبر 1410270

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی محمد باقر قالیباف جلسه سران قوا سران قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان

اولین جلسه هیات اندیشه ورزی اتباع خارجی درسال ۱۴۰۳ و چهاردهمین جلسه آن به ریاست ابراهیم اصلانی درمحل سالن جلسات اداره کل اتباع استان گلستان برگزارگردید.

دراین جلسه که با حضور نماینده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در امور مدیریت و ساماندهی جلسات اندیشه ورزی و متنفذین، فعالان، رابطین و نماینده بانوان اتباع انجام شد.

اصلانی ضمن خوشامدگویی وآرزوی قبولی طاعات و عبادات مدعوین به حادثه تروریستی سفارت ایران و پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت اتباع خارجی می بایست مانند همیشه هوشیارانه با مسائل روز دنیای اسلام برخورد نموده و در دام دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران که با تمامی امکانات خود سعی در ایجاد شکاف بین مسلمانان دارند نیفتند. 

درادامه ایشان به موضوعات ودستورالعمل های جاری سازمان ملی مهاجرت جهت اطلاع رسانی حداکثری پرداخت. 

فراهی نیز با اشاره به نبود مرزبندیها در میان دوکشور ایران و افغانستان و وجود اشتراکات بسیار درمیان آنان از اتباع خارجی مقیم استان خواستندتابا ایجاد همبستگی و خودباوری از ضربه زدن دشمنان اسلام به دوستی و مودت میان مسلمانان جلوگیری نماییم.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • عکس/ نشست صمیمی رئیس جمهور با نخبگان پاکستانی
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد