Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@13:46:12 GMT

خبر خوش معاون رئیس جمهور برای کادر درمان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۲۲۷۷

خبر خوش معاون رئیس جمهور برای کادر درمان

خبرگزاری آریا - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه با اشاره به اختصاص اعتبارات، گفت: کارانه کادر درمانی در بیمارستان های کشور پرداخت می شود.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه با اشاره به اختصاص اعتبارات، گفت: کارانه کادر درمانی در بیمارستان های کشور پرداخت می شود. محمد باقر نوبخت، عصر سه شنبه در مراسم افتتاح بیمارستان بروجن و کلنگ زنی جاده دسترسی این بیمارستان با اشاره به اینکه کارانه کادر درمانی در کشور پرداخت می‌شود، بیان کرد: در سال جاری یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی با اذن مقام معظم رهبری فراهم شده است که بخشی از آن پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور بیان کرد: بخش دوم آن نیز در هفته گذشته اختصاص یافت که یک هزار میلیارد تومان تخصیص داده شده است.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه بیان کرد: این اعتبار به وزارتخانه بهداشت و درمان ابلاغ می‌شود تا در میان بیمارستان‌های کشور برای پرداخت کارانه توزیع شود.
وی با اشاره به اینکه نیاز بیمارستان‌ها به کادر درمانی تأمین می‌شود، ادامه داد: سه هزار نفر کادر درمانی در سالجاری استخدام می‌شوند.
وی در ادامه عنوان کرد: حداقل شش هزار میلیارد تومان اعتبار دیگر در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور توزیع می‌شود.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه تصریح کرد: اسفند ماه سال گذشته تقارن با اوج کرونا در کشور داشت که 100 اعتبارات بخش درمان اختصاص یافت.
وی در ادامه بیان کرد: ملت ایران حق شناس هستند و امروز فرزندان انها این چنین در بیمارستان‌ها در مقابله با کرونا مجاهدت می‌کنند.
منبع: مهر

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه کادر درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم تقریباً هزینه‌های درمانی خود را از جیب پرداخت می‌کنند

به گزارش «نماینده»، فاطمه محمد بیگی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 2 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: تبریک عرض می‌کنیم تحقق وعده صادق الهی را در قالب عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی که موجبات خوشحالی خانواده شهدا و اقشار عالم و مردم مظلوم غزه گردید.

وی در ادامه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب را تبریک و ادامه داد: امروز طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی توسط آرای قاطع نمایندگان مجلس به تصویب رسید که انشاالله موجبات بازدارندگی دفاعی و پیشرفت صنایع ما در عرصه دفاعی شود و مرجعیت علمی و فناوری منطقه را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

محمد بیگی تاکیدکرد: آنچه امروز در کنار حفظ امنیت و حفظ مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران و دفاع از جغرافیای اسلام بر ما واجب است، تامین مسئله امنیت غذایی، بحث‌های معیشتی مردم و توجه به حقوق کارگران و بازنشستگان است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنان شرایط کارگران را بغرنج می‌بینیم. شورای عالی کار نتوانسته وظایف اصلی خود را انجام دهد لذا از وزیر محترم می‌خواهم در عمل به اجرای قوانین حوزه کار و کارگر وعده‌های خود را محقق کند.

محمد بیگی در ادامه در رابطه با کمبود دارو در کشور اظهار کرد: با حذف ارز ترجیحی قرار بود مابه التفاوت نرخ ارز ترجیحی جبران شود اما ما در حال حاضر شاهد این هستیم که بیش از ۶۵ درصد هزینه سلامت توسط مردم و از جیب مردم پرداخت می‌شود. استنکاف دستگاه ها از پرداخت حق بیمه ها، عدم همکاری سازمان‌های بیمه‌گر و عدم پرداخت بانکی و مبالغ ارزی متاسفانه در کنار شبکه بانکی دارو شرایطی را ایجاد کرده که ما به زودی شاهد شرایط بغرنج دارویی در کشور خواهیم بود در حالی که ما توان تولید بیش از ۹۷ درصد دارو در کشور را داریم و الحمدالله نسبت به سال گذشته تولید دارو هم افزایش پیدا کرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جا دارد دولت محترم سهم هزینه سلامت را در جی دی پی افزایش دهد. ما در دهه ۸۰ و ۹۰ بالای ۸ درصد از جی دی پی را از حوزه سلامت داشتیم، چه شده که این رقم به نصف کاهش پیدا کرده لذا مردم تقریباً هزینه‌های درمان خود را از جیب پرداخت می‌کنند و همچنین همکاران عزیز ما در حوزه سلامت عملاً در حوزه واقعی‌سازی تعرفه‌ها با ناکامی مواجه هستند و این باعث خروج پزشکان از کشور شده است و مردم ما در جای جای کشور نمی‌توانند از پزشک بهره‌مند شوند چرا در شهر قزوین باید کمبود پزشک مشاهده شود همچنین چرا باید در کوهستان‌های البرز شاهد کمبود پزشک باشیم.

دیگر خبرها

  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • بخشی از حق‌آبه ایران از هیرمند پرداخت شد
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش می‌یابد
  • مردم تقریباً هزینه‌های درمانی خود را از جیب پرداخت می‌کنند
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر
  • بیمارستان های دولتی ملزم به درمان رایگان کودکان هستند