Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر سرتیپ دوم خلبان قربانی فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه رسالت ارتش در حفظ و صیانت از سرمایه‌های کشور است، گفت: هوانیروز ارتش در تمامی عملیات‌های ستاد بحران، طرح‌های مردم یاری و... حضور دارد.

وی افزود: موضوع اطفای حریق به ویژه در آتش سوزی‌های گسترده جنگل‌ها و مراتع از جمله دغدغه‌های سلسله مراتب فرماندهی است، که در این حوزه لازم بود هوانیروز با قدرت و اثربخشی مطلوبی وارد عمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده هوانیروز اظهار کرد: با توانمندی‌های علمی جوانان مومن و متخصص هوانیروز، طرح بالگرد آتش نشان کلید خورد و پس از مطالعه این طرح، کارشناسان مجرب توانستند با تغییرکاربری در سیستم بالگرد سنگین شنوک، طرح بالگرد آتش‌نشان را عملیاتی کرده و با موفقیت مورد تست و ارزیابی نهایی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: ارتش در بین مردم محبوبیت بالایی دارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هوانیروز ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران آتش نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سالروز شهادت علی اکبر شیرودی، سیصد و پنجاه و ششمین شب خاطره همراه با خاطره گویی هم رزمان این شهید در آسمان غرب با حضور خانواده شهید شیرودی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در سالن سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

روایت خلبانان هوانیروز ارتش در اولین روزهای دفاع مقدس و اکران فیلم «آسمان غرب» از جمله برنامه‌های شب خاطره مذکور است.

شب خاطره مورد اشاره امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۳۰: ۱۶ در سالن سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود.

کد خبر 6088429 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • ۱۰ کشته در برخورد ۲ بالگرد ارتش مالزی + فیلم
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • شغل جالب و عجیب عمو کاووس نون خ ۵
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران