Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسر علیرضا عسگرى معاون وقت وزارت دفاع در پى انتشار خبرى مبنى بر اعدام یک جاسوس سازمان سیا به نام رضا عسگرى و انتشار تصویر همسرش به جای این جاسوس، هرگونه ارتباط شوهرش با این محکوم اعدام شده، رد کرد.

به گزارش خبرنگار قضایى خبرگزارى فارس، در پى انتشار خبر اعدام یک جاسوس به نام رضا عسگرى که صبح امروز توسط سخنگوى دستگاه قضایى اعلام شد، شایعاتى مبنى بر مرتبط بودن این فرد با سردار علیرضا عسگرى، معاون وقت وزیر دفاع و پشتیبانى نیروهاى مسلح که سال ٨٥ در کشور ترکیه ناپدید شد، شکل گرفت و حتی  عکس سردار عسگری به جای این محکوم اعدام شده توسط برخی سایت‌ها به اشتباه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زیبا احمدى همسر علیرضا عسگرى در گفت و گو با خبرنگار قضایى فارس و در واکنش به این شایعات عنوان کرد: همسر من علیرضا عسگرى و معاون بازنشسته وقت وزیر دفاع در زمان شمخانى است و یک سرباز فداکار براى نظام مقدس جمهورى اسلامى بوده و خواهد بود.

وى در ادامه بیان کرد: همسر من اصلا جاسوس نبوده و نیست و در سال ٨٥ بازنشسته و در کشور ترکیه توسط اسرائیل ربوده شده است و تنها خبرى که داریم این است که در شهر الرمله و در زندان آیالون زندانى است.

همسر علیرضا عسگرى تاکید کرد که از آن سال تاکنون هیچ تماسى با همسرش نداشته است.

زیبا احمدى خاطرنشان کرد: هر گونه ارتباط جاسوس اعدام شده که امروز خبر اعدام وى منتشر شد را با همسرم تکذیب مى کنم؛ چرا که اتهام جاسوسى یک توهین به همسرم است.

وى در پایان سخنان خود بیان کرد: همچنان از دستگاه هاى مربوطه پیگیر وضعیت همسرم هستم و حزب الله لبنان تایید کرده است که همسرم در زندان رژیم غاصب اسرائیل است.

انتهاى پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان سیا ترکیه اسرائیل اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی

آفتاب‌‌نیوز :

شب گذشته شایعه‌ای درباره پرونده توماج صالحی، خواننده رپ معروف منتشر شد که یک منبع آگاه در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به انتشار خبر حکم اعدام توماج صالحی گفت: حکم وی حبس است نه اعدام.

به دلیل همکاری توماج صالحی با ضابط، قاضی دادگاه بدوی، وی را به حبس محکوم کرده است.

توماج صالحی سال ۱۴۰۱ بازداشت و روانه زندان شد و ۲۷ آبان سال گذشته آزاد شده بود، بعد از آزادی از زندان، ادعا‌های بدون سند مبنی بر ضرب و شتم داشت. با تشکیل پرونده جدید قضایی وی از نهم آذر بعد از ۱۲ روز آزادی، مجددا بازداشت شد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • واکنش به حکم اعدام توماج صالحی؛ خوانندگی و افساد فی الارض!
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • واکنش یک حقوق‌دان به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • ۱۴ سال پرستاری از جانبازی که بی‌نام و نشان بود
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید